وليئی درگفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

استفاده از فناوری‌های جدید در پرداخت صدقات

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از بکارگیری فناوری های جدید درپرداخت صدقات خبر داد.

استفاده از فناوری‌های جدید در پرداخت صدقاتمحسن وليئي مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه سامانه پيامكي با سر شماره # 021* 8877* به عنوان يكي از روش هاي نوين در پرداخت كمك هاي مردمي براي  تمامي مشتركان اپراتور همراه اول و ايرانسل فعال شده است، اظهار داشت: در اين روش با ارسال عدد يك به شماره #021*۸۸۷۷ *و انتخاب  يكي از سه گزينه ۱۰۰ تومان،۳۰۰ تومان و ۵۰۰ تومان  براي هر روز امكان پرداخت  . مردمی میسر شده است ،همچنين سامانه تلفن گوياي 7355 نيز آماده دريافت صدقات و ساير كمك هاي مردمی است.
 
وی  با بيان اينكه بر اساس توافقات انجام شده و نيزهمراهي اپراتورهاي همراه اول و ايرانسل كه در راستاي  اجراي مسئوليت اجتماعي اين اپراتورها صورت گرفته است ، تصریح کرد: مبلغ پرداختي عينا صرف امور خيريه و در سرفصل هاي مصوب از جمله ايتام و محسنين،تامين جهيزيه،بهداشت و درمان،مسكن، فرهنگي و آموزشي و اشتغال نيازمندان  هزينه خواهد شد.

ولئی افزود:پرداخت  صدقه به روش پيامكي با بهره گيري از فناوري هاي جديد براي تسهيل پرداخت كمك هاي مردمي، شفاف سازي هزينه كردها از طريق ارسال گزارش ماهيانه و افزايش اعتماد عمومي مردم به كميته امداد راه اندازي شده است .

وي به  ويژگي سامانه الكترونيكي پرداخت صدقات اشاره كرد و گفت: ويژگي اين طرح آن است كه هر فرد مي‌تواند صدقه خود را از طريق كد مشخص‌شده به هر شهر و روستايي كه تمايل دارد ارسال كند.

وليئي  يكي ديگر از مشكلات صندوق‌هاي صدقات را آسيب‌پذيري اين صندوق‌ها عنوان كرد و گفت: عمليات اصلاح صندوق‌هاي صدقات  آغاز شده ، به‌طوري‌كه شيارهاي افقي و عمودي در ورودي صندوق‌ها تعبيه‌شده و قفل‌هاي آن نيز تعويض شده‌اند

مديركل كميته امداد استان تهران تعداد صندوق هاي بزرگ تهران را 43 هزار عدد عنوان كرد و افزود: 20 هزارصندوق از اين تعداد به دليل استقرار در مناطق آسيب خيز تهران در دست تعمير و ايمن سازي هستند كه حدود 20 ميليارد ریال اعتبار براي ایمن سازی  آن در نظر گرفته شده است .    

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
سلام ٫٬خیلی خوبه بدون هیچ زحمتی صدقتوپرداخت میکنی ٫٬چون بیشترمردم با تلفن همراه بیشترکاراشونوانجام میدن ....
آخرین اخبار