عباسعلی حشمتی شاعر پیشکسوت وهنرمند نقاش نیشابوری برگزیده دومین جشنواره شجره طیبه صالحین خراسان رضوی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،معاون اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: هرجا که بسیج وارد شد مشکلات را در راه انقلاب برداشت ودر هیچ زمانی انسان خود را بی نیاز از تعلیم و تربیت نمی داند ، اجرای صالحین اولین اقدامی است که بعد از جلب سازماندهی بسیجیان انجام شده است.

خلیل اله عراقی کفت:در طرح تحول جدید یک بنایی گذاشته شد که این بنا رسالت اولیای خدا، همه ی دلدادگان به حق و حقیقت بود که بخشی از این وظیفه مهم توسط مسؤولین حلقه های صالحین در سطح امت اسلامی باید پیاده سازی شود و این وظیفه کمی نیست.

وی خاطرنشان کرد: در اهمیت نظام تعلیم و تربیت بسیج باید بدانیم که بار تعهد، مسؤولیت و وظیفه است. اگر انسان جهالت به خرج دهد این مسؤولیت را به آخر نمی رساند.

عراقی یادآورشد: ملاک های انتخاب منتخبین را ابتکار و خلاقیت در برگزاری حلقه ها، داشتن طرح تربیتی مدوّن، تلاش برای رشد متربیان در ابعاد مختلف و تقویت باور و امید از لحاظ آماده کردن آنها برای کادریایی عنوان کردند.

وی گفت: در دومین جشنواره شجره طیبه صالحین خراسان رضوی عباسعلی حشمتی شاعر پیشکسوت وهنرمند نقاش نیشابوری به عنوان بسیج هنرمندان برگزیده شد.

معاون اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: درپایان دومین جشنواره شجره طیبه صالحین خراسان رضوی از استاد عباسعلی حشمتی شاعر پیشکسوت نیشابوری و42 نفر از منتخبین شجره طیبه صالحین استان با لوح تقدیر وهدایای نقدی تجلیل شد، همچنین به قید قرعه دو برادر و دو خواهر از حضار کمک هزینه سفر به کربلای معلی اهدا گردید.

اتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.