سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: تمرینات ملی پوشان جهت آشنایی با شرایط محیط از بدو ورود آغاز شده است.

امیری: تمرینات تیراندازان آغاز شده استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسین امیری، سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین بیان کرد: پس از ورود به دهکده ی بازی ها تمرینات ملی پوشان به جهت آشنایی بیشتر با محل برگزاری مسابقات آغاز شد و تا امروز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و در کل از شرایط رضایت دارم.

وی افزود: شروع مسابقات رشته ی تیراندازی از روز جمعه، 19 شهریور خواهد بود و در گام اول، سه نماینده کشورمان در تپانچه بادی 10 متر بانوان به مصاف حریفان خواهند رفت. این مسابقات ساعت 9:30 به وقت محلی برگزار می شود و ساره جوانمردی، عالیه محمودی و سمیرا ارم به رقابت می پردازند.

امیری ادامه داد: فینال این مسابقات نیز همان روز جمعه ساعت 11:45 به وقت محلی برگزار می شود و در ادامه ساعت 14:45 مهدی زمانی، در تپانچه بادی 10 متر آقایان به مصاف حریفانش خواهد رفت.

وی عنوان کرد: روز شنبه، 20 شهریور ماه ساعت 12:15 نیز معصومه خدابخشی، تنها نماینده کشورمان در رقابت های تفنگ بادی کلاس Sh1 به روی خط می رود و مسابقات تپانچه خفیف 50 متر نیز روز 24 شهریور ساعت 12 به وقت محلی با حضور ساره جوانمردی، عالیه محمودی و مهدی زمانی برگزار می شود.

بازی های پارالمپیک 2016 ریو، از 7 تا 18 سپتامبر در 23 رشته ی ورزشی و با حضور نمایندگان 178 کشور جهان برگزار خواهد شد.

کاروان ایران نیز با 111 ورزشکار در قالب 12 رشته ی ورزشی در این مسابقات حضور یافته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار