این روزها در ریو همه آرامند و این آرامش فقط 48 ساعت دوام دارد و برزیل این بار هیاهو را در دهکده پارالمپیک تجربه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر درمحل برگزاری رقابت های پارالمپیک ریو،فقط 48 ساعت تا شروع رسمی رقابت های پارالمپیک باقی است و امروز هم مثل 2 روز گذشته ازدحام را فقط در محل مربوط به خبرنگاران از هتل ها و مرکز رسانه ای گرفته تا مسیر دهکده اقامت ورزشکاران و شناسایی محل رقابت ها می شود احساس کرد.

آرامش قبل از طوفان در ریو

امروز تیم رسانه ای ایران در یک اقدام هماهنگ در مرکز رسانه ای حاضر شد و این در نوع خود بسیار جالب و تحسین برانگیز بود و این را ما نمی گفتیم حتی ژاپنی ها هم از این نظم و انضباط ایرانی تعجب کرده بودند.

"کاسومی اینوری" عکاس ژاپنی نتوانست این موضوع را پنهان کند و بالاخره لب باز کرد و گفت:شما واقعا یک تیم رسانه ای از ایران هستید؟چطور این گونه با هم هماهنگ هستید؟"

این در حالی بود که چند تن از همراهان و خبرنگاران ژاپنی در کنار هم بودند اما یکدیگر را نمی شناختند و این برای ما هم جالب بود. 


"جان هوری" روزنامه نگارژاپنی بعد از اینکه یادی از دیدار ایران و ژاپن در ورزشگاه آزادی کرد گفت:ما هنوز برخی از همکارانمان در این سفر را نمی شناسیم".
آرامش قبل از طوفان در ریو

ایرانی ها ورزشکاران پر قدرتی دارند و باید در این رقابت ها به ایرانی ها احترام گذاشت.

پس از یک ساعت زمان بالاخره نوبت به ما رسید تا امور اداری مربوط به حضور دراین رقابت ها را انجام دهیم و با همان نظم اولیه مرکز رسانه ای بازی ها را ترک کنیم.

امروز بعد ازظهر ساعت 17 تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در یک دیدار دوستانه به مصاف برزیل میزبان رقابت ها می رود تا در یک دیدار تدارکاتی خود را برای رفتن روی سکو محک بزند.

با روحیه مثال زدنی که در برو بچه های والیبال نشسته بانوان وجود دارد این دیداراز جذابیت بالایی برخوردار است.
 سالن "ریوسنترو" امروز پذیرای ایرانی های با انگیزه خواهد بود. 

ریواین روزها اگر چه آرام است اما 48 ساعت دیگر پس از برگزاری مراسم افتتاحیه بازهم غرق هیاهو می شود تا اشک ها و خنده های سیاسی در این کشور رنگ ببازد.

ایرانی ها این روز ها در یو با سری بالا قدم می زنند و مورد توجه همه کشورها قرار دارند و این یعنی کار سخت که باید انجام پذیرد و ایرانی همیشه مرد روز های سخت است.
آرامش قبل از طوفان در ریو

این توقع ما نیست حتی در روزجشن پرچم, الجزایر و ترکمنستان و فیلیپین و دیگر کشورها هم ایران را مدلی دیگر می دیدند.
ریو برای ما غریبه نیست اینجا ایران را اینگونه می شناسند و دلار آمریکا را پول نمی دانند و ارزشی برایش قائل نیستند.

آرامش قبل از طوفان در ریو

مردم برزیل آزادی را دوست دارند و در قلبشان کشورهایی که آزادی ها را گروگان می گیرند,جایی ندارند.

آرامش قبل از طوفان در ریو

ورزشکاران ایران 48 ساعت دیگر قرار است استارت رسمی را برای فتح دروازه های مدال در ریو بزنند و این در توان همه توانمندان جانباز و معلول ایرانی وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
موفق باشه کاروان ایران عزیزمون
آخرین اخبار