نشست ستاد تامین سلامت دریای شهرستان رشت عصر دیروز در فرمانداری رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ فرماندار رشت و رییس ستاد تامین سلامت دریای شهرستان رشت در این مراسم گفت: این شهرستان حدود 23 کیلومتر نوار ساحلی دارد که با تامین امنیت و رفاه مسافران می توانیم در روزهای پایانی تابستان اوقات خوبی برای مردم فراهم کنیم.

سید عیسی مهدوی با بیان اینکه 64 نجات غریق در داخل طرح های سالم سازی و 100 نفر، خارج از طرح ها فعالیت می کنند، افزود: از ابتدای تابستان 400 نفر از خطر غرق شدن نجات یافتند و متاسفانه 2 نفر هم غرق شدند.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 6 طرح سالم سازی دریا است، خاطرنشان کرد: امکانات رفاهی خوبی در این طرح ها وجود دارد که باید به بهترین نحو حفظ شود.

رییس ستاد تامین سلامت دریای شهرستان رشت بر لزوم تامین کامل امکانات رفاهی و اقامتی برای بانوان تاکید کرد و افزود: از ابتدای امسال 2 دستگاه جت اسکی و 4 دستگاه قایق موتوری بادی به امکانات رفاهی این شهرستان اضافه شده است.

مهدوی با تشکر از دهیاران روستاهای ساحلی گفت: نظافت سواحل و جمع آوری زباله یکی از نکات مهمی است که باید همه آن را جدی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: وجود تابلوهای راهنما و هشدار دهنده در فاصله های مشخص از سواحل می تواند بیش از پیش به مسافران کمک کند که باید در نگهداری آنها دقت لازم را انجام دهیم.
در این نشست حاضران به طرح دیدگاه های خود در مورد تامین امنیت و آسایش مسافران پرداختند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.