مسئولین صندوق کارآفرینی امید با ماموستا مصطفی محمودی امام جمعه پیرانشهر دیدار کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امام جمعه پیرانشهر بر ارائه تسهيلات مناسب به اقشار كم درآمد جامعه تاكيد كرد و افزود: احياء سنت قرض الحسنه از سوي صندوق کار آفرینی امید قابل تقديراست .

محمودی افزود : كاركنان اين صندوق با احياء سنت قرض الحسنه بايد پاسخگوي نيازهاي واقعي مردم باشند.

وي با اشاره به تجربيات اين صندوق از بدو تاسيس تا به حال ،‌ برآسيب شناسي آن تاكيد كرد و افزود: مصارف قرض الحسنه اشتغال بايد در مسير اشتغال هزينه شود تا هم جنبه شرعي و هم جنبه اقتصادي آن رعايت شود و هم در جامعه اثرگذار باشد .

امام جمعه پیرانشهراعلام کرد : پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به نيازمندان ضروري است و بايد به سمت اقشار پايين جامعه هدايت شود .

در این دیدار رحمانپور رئیس صندوق کار آفرینی امید پیرانشهر ضمن قدردانی از زحمات مسئولین شهرستان به جهت همکاری با صندوق کارآفرینی امید، ضوابط و رویکردهای نوین صندوق در امر ایجاد اشتغال را به تفصیل برای خطیب شهرستان توضیح داد.

رحمانپوراظهار داشت: وام های پرداختی توسط صندوق به مشاغل تولیدی، ازدواج جوانان مشاغل خانگی، اشتغال و سپرده گذاری اعطاء شده است.

وی افزود : نظارت بر واحدهائی که موفق به دریافت تسهیلات این صندوق می شوند به صورت جدی دنبال می شودو این نظارت ها در راستای اهداف صندوق کار آفرینی امید که ایجاد اشتغال پایدار است صورت می پذیرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.