رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از توجه به فضاهای آموزشی مناطق محروم و بهبود شرایط آن مبتنی بر سیاست عدالت آموزشی خبر داد.

مرتضی رئیسی رئیس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت و گو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، از برگزاری همایشی 3 روزه در سواحل مکران با هدف توجه به تجهیز و نوسازی مناطق محروم خبر داد.

وی عنوان کرد: در این همایش فرصتی مناسب برای خیرین فراهم شده تا در صورت تمایل اقدامات نوسازی و تجهیز چنین فضاهایی را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و مدارس کل کشور ادامه داد: توسعه و تجهیز مناطق محرومی نظیر سواحل مکران که در نزدیکی سیستان و بلوچستان و چابهار قرار دارد گامی در جهت تحقق عدالت آموزشی به شمار می‌رود.

رئیسی اظهار کرد: برای رفع محرومیت و توسعه پایگاه‌های آموزشی نیاز به مشارکت احساس می‌شود که خیرین همواره در این مسئله پیشگام بوده‌اند. 

وی عنوان کرد: تقاضای آموزشی مناطق محروم یکی از مواردی است که باید برای تحقق آن توجه ویژه‌ای به عمل آید چرا که جمعیت حاضر در این مناطق نسبت به ادامه تحصیل در صورت وجود فضای آموزشی مناسب بسیار مشتاق هستند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار