فرماندار شهرستان صحنه گفت:شاهد بهبود اوضاع اقتصادی کشوریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فرماندار شهرستان صحنه گفت:در حوزه اقتصاد با ریل گذاری درستی که با استقرار دولت یازدهم انجام شد، شاهد بهبود اوضاع اقتصادی کشور هستیم و نتایج آن مشهود است.

شهریار عباس آبادی با اشاره به کاهش قیمت نفت در سالهای اخیر، گفت: موفقیت‌های اقتصادی در حالی رخ داده که قیمت نفت به یک سوم قیمت نفت درسال 1392 رسیده بود.

وی افزایش تولید و صادرات نفت را از دیگر موفقیت‌های دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: در زمینه تولید نفت افزایش 40 درصدی و صادرات نفت افزایش 100 درصدی را شاهد بوده‌ایم.

وی به افزایش تولید بنزین نیز اشاره کرد و گفت: دولت در کنار خودکفایی در تولید بنزین به صادرات این محصول هم چشم دارد.

وی طرح تحول سلامت را از دیگر اقدامات خوب دولت برشمرد که موجب رضایت مردم شده است.

عباس آبادی به هدف گذاری انجام شده برای رساندن رشد اقتصادی کشور به هشت درصد هم اشاره کرد و گفت: اکنون نیز رشد اقتصادی کشور به بیش از چهار درصد رسیده و برای تحقق رشد هشت درصدی دولت بدنبال جذب سرمایه گذاری خارجی است که پس از اجرای برجام شرایط برای جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور فراهم شده و تاکنون دو میلیارد و 600 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی تعهد شده داریم.

وی با بیان اینکه برخی بدنبال تخریب این دولت هستند، گفت: وارونه جلوه دادن موفقیت‌های دولت و لطمه زدن به امید مردم از سوی برخی رسانه‌ها که از پول بیت المال تامین می‌شوند به نفع هیچ کس بجز دشمن نیست و به نوعی آب به آسیاب دشمن ریختن است.

فرماندار صحنه به اقدامات انجام شده در استان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: پروژه‌های بزرگی در استان کلید خورده که امیدواریم با به نتیجه رسیدن آنها شاهد رونق اقتصادی استان باشیم.

وی به پروژه‌های مهم شهرستان صحنه نیز اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مهمی همچون خودروسازی، ذوب آهن و ایلیا ذرت در این شهرستان در حال ساخت است که در توسعه شهرستان نقش مهمی دارند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.