تاسیس شهرک ماهیان زینتی در اولویت کمیته مردمی ماهیان زینتی راوند در دفتر نماینده کاشان قرارگرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در دومین جلسه کمیته مردمی ماهیان زینتی راوند با موضوع تأسیس شهرک ماهیان زینتی در دفتر وی که با حضور رؤسای ادارت جهاد کشاوزی و امور منابع آب و نماینده شرکت تعاونی ماهیان زینتی راوند برگزار شد گفت:جدیت امر تاسیس این شهرک و تداوم پیگیری رفع موانع موجود آن تا حصول نتیجه همت وتلاش مضاعف روسای این اداره را می طلبد.
سید جواد ساداتی نژاد، ضمن تشکر از پیگیریهای مصوبات جلسه قبل توسط رؤسای ادارات نام برده پیگیری بیمه شاغلین در حوزه ماهیان زینتی تاکیدکرد.
وی،ارتباط وتلاش خود با رییس تأمین اجتماعی کاشان برای پیگیری هرچه سریعتر این مسأله را خاطرنشان کرد و گفت: با توجه به مصرف بالای آب در بخش کشاورزی و بهره وری پایین کشت محصولات پرآب در منطقه، می توان پیشنهاد اجرای پایلوت تغییر کاربری آب یکی مزارع از زراعت به تولید ماهیان زینتی را تجربه کرد.
به گفته وی، به طور حتم با بهره گیری از این طرح در مصرف آب صرفه جویی قابل توجهی صورت می گیرد و درآمد کشاورزان نیز افزایش می یابد .
شایان ذکر است: دومین نشست کمیته مردمی ماهیان زینتی راوند با حضور مجید کافی زاده رییس جهادکشاورزی، مهندس گنجی رییس امور منابع آب و آقای محمدزاده نماینده شرکت تعاونی ماهیان زینتی راوند با پیگیری نهایی وتعامل این دو اداره برای تاسیس شهرک ماهیان زینتی تا دو هفته آینده  و ارائه گزارش آن به نماینده در دفتر وی برگزارشد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.