بیشترین خسارت طوفان به بخش کشاورزی خطه شمال کشور هزار و 300 میلیارد ریال بوده است.

ربیع فلاح جلودار، استاندارمازندران در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازساری گفت: طوفان بامداد جمعه هفته گذشته هزار و 700 میلیارد ریال به بخش های مختلف استان خسارت وارد کرد.

استاندار مازندران افزود: بیشترین خسارت طوفان به بخش کشاورزی این خطه شمال کشور حدود هزار و 300 میلیارد ریال بوده است.

فلاح جلودار میزان خسارت های وارده به بخش مسکن استان را بر اثر طوفان 130 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی گفت: طوفان به تاسیسات زیربنایی نیز 270 میلیارد ریال خسارت زد.

استاندارمازندران افزود: براثر طوفان 881 روستای این خطه خسارت دیدند و به سقف 4 هزار واحد مسکونی در این مناطق بین 10 تا 100 درصد خسارت وارد شده است.

فلاح جلودار گفت: در این حادثه سقف 2 هزار واحد مسکونی شهری نیز بین 10 تا 100 درصد خسارت وارد شد و ایرانیت برای پوشش تمام این واحدهای مسکونی خسارت دیده پیش بینی و درحال توزیع است.

وی شکسته شدن 500 تیربرق، 25 ترانس و 50 تابلوی برق را از دیگر خسارت های ناشی از طوفان به تاسیسات زیربنایی اعلام کرد.

استاندار مازندران گفت: اکنون برق همه روستاهای خسارت دیده ناشی از طوفان به جز هفت روستا در شهرستان های قائمشهر و آمل وصل شد و تا پایان وقت اداری امروز نیز برق تمام این مناطق وصل می شود.

ربیع فلاح با قدردانی از تلاش گروه های امدادی و خدمات رسان در طوفان اخیر مازندران افزود: این مناطق از حالت بحران خارج شده و روند خدمات رسانی نیز تا پایان کار ادامه خواهد یافت.

استاندارمازندران گفت: طوفان 130 کیلومتری بامداد روز جمعه در شهرستان های آمل و قائمشهر به واحدهای مسکونی و تاسیسات زیربنایی خسارت زد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.