فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلي از شناسايي و دستگيري سارقي كه در پوشش مراقبت و نگهداري از سالمند،از خانم مسني 100 ميليون ريال سرقت كرده بود، در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛سرهنگ هرمز عشقي گفت: در پي شكايت خانم مسني مبني بر اينكه مبلغ 100ميليون وجه نقد وي سرقت شده است،شناسايي و دستگيري سارق در دستوركار ماموران آگاهي قرار گرفت.

وي با بيان اينكه در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد كه سارق وجه نقد پرستار اين خانم مسن بوده، افزود: زن 35ساله اي كه وظيفه مراقبت و نگهداري از پيرزن را برعهده داشته با خوراندن داروي خواب آور به وي، 100 ميليون ريال از داخل كمد سرقت و متواري شده بود.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه ماموران پليس آگاهي محل اختفاء متهم را در استان تهران شناسايي كردند، بيان داشت: متهم با ترفندي پليسي به شهرستان بندرانزلي احضار شده و دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان بندرانزلي اظهار داشت: متهم در تحقيقات پليس به بزه انتسابي اعتراف و پس از تشكيل پرونده و معرفي به قوه قضائيه با قرار وثيقه 400ميليون ريالي روانه زندان شد.

سرهنگ عشقي در پايان از شهروندان خواست، از نگهداري پول و اشياء گرانقيمت در منزل خودداري كرده و در صورتي كه حضور فردي به عنوان پرستار جهت نگهداري سالمند يا كودك در منزل لازم است،حتما به مراكز معتبر و داراي پروانه كسب كه اقدام به ارائه چنين خدماتي مي كنند، مراجعه كنند.


انتهای پیام/اص

برچسب ها: پرستار ، سارق ، سرقت ، گیلان ، انزلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.