مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی : این نهاد وظیفه تعلیم وتربیت را برعهده داشته و پرهیز از سیاسی کاری و تکریم معلمان و مراجعین دراولویت کاری آموزش و پرورش هست.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  سیدمصطفوی در گردهمایی آموزشی_ توجیهی روسای تدارکات و پشتیبانی کشور افزود: فضای آرامی بر آموزش و پرورش استان حاکم است و این آرامش موجب شده تا وظایف به نحو احسنت اجرا شود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش استان در سایه تعامل و آرامش موجود امسال توانست رتبه دوم جشنواره شهید رجایی در بین دستگاههای استان را کسب کند.

مدیر کل اموزش و پرورش اذربایجان غربی با اشاره به اینکه به علت مشکلات مالی صرفه جویی ضروریست گفت: این امر باید توام با حفظ احترام باشد وبا تعامل همکاران می توان این شرایط را به بهترین نحو مدیریت کرد.

سید مصطفوی با بیان اینکه آموزش و پرورش دوران سختی را از نظر مالی و اعتباری سپری می کند ادامه داد: رعایت عدالت در توزیع تدارکات و پشتیبانی و نیز توجه به مشکلات همه مناطق 24 گانه در استان و اعلام سیاستها ضروریست.

گردهمایی آموزشی توجیهی روسای تدارکات و پشتیبانی کشور با هدف بررسی مشکلات و تبادل نظرات و پیشنهادات و آشنایی روسا با سیاستها به مدت دو روز در ارومیه برگزار می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.