در مسابقات دو‌ و‌ میدانی قهرمانی نوجوانان دختر تیم همدان با کسب دو مدال طلا، یک نقره و دو مدال برنز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

درخشش دو و میدانی کاران همدانی در مسابقات قهرمانی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دبیر هیأت دو‌و‌میدانی همدان با بیان این مطلب گفت: 167 ورزشکار از 26 استان در ورزشگاه 22 بهمن مشهد با یکدیگر رقابت کردند که در پایان تیم دختران همدان در ره پنجم قرار گرفت.

در این رقابت ها استان تهران با کسب 63 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، استان فارس با کسب 48 امتیاز نایب قهرمان شد و استان خراسان رضوی الف نیز با کسب 47 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

وی به ترکیب تیم دختران اشاره کرد و یادآور شد: تیم دختران همدان با ترکیب زینب شیرمحمدی، مریم خوش‌نیت، زینب زارعی، شیرین نادر‌بیگی، مبینا سادات رحمانی، مریم سلیمانی با مربیگری لیلا مرادی و سرپرستی سمیرا زمانی در رقابت‌ها حضور یافت.

مسعود بنوان افزود: مبینا سادات رحمانی در پرتاب دیسک با ثبت رکورد 31.38 متر قهرمان شد و در پرتاب نیزه نیز با ثبت رکورد 29.15 متر در رده سوم قرار گرفت.

وی از کسب عنوان نخست مریم خوش‌نیت در 2000 متر با مانع با ثبت زمان 8 دقیقه و 16 ثانیه و 86 صدم ثانیه خبر داد و تصریح کرد: خوش‌نیت در ماده 1500 متر با ثبت زمان 5 دقیقه و 14 ثانیه و 65 صدم ثانیه عنوان دوم را از آن خود کرد.

بنوان به کسب عنوان سومی دونده استان در 3000 متر اشاره کرد و یادآور شد: زینب زارعی با ثبت زمان 13 دقیقه و 38 ثانیه و 74 صدم ثانیه بر سکوی سوم این ماده ایستاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزشکاران همدانی که در لیگ برتر کشور حضور داشتند نتوانستند در این رقابت ها حاضر شوند و در صورت حضور این ورزشکاران قطعا می توانستیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار