معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان گفت: با ارائه خدمات حمایتی به مددجویان این نهاد، سالانه تقریبا 10 درصد از مددجویان از چرخه حمایتی خارج می‌شوند.

خروج سالانه 10 درصد از مددجویان همدانی از چرخه حمایتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ قاسم یارمحمدی اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون، با ارائه تسهیلات خودکفایی و اشتغال، 1514 مددجو از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده‌اند.

وی از پرداخت 1653 فقره تسهیلات در سال‌جاری به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: ارزش این تسهیلات به میزان 140 میلیارد و 158 میلیون ریال بوده است.

یارمحمدی ادامه داد: این تسهیلات در زمینه‌های دامپروری، کشاورزی، صنایع‌دستی، خدمات، صنعتی و تولیدی و حمل و نقل ارائه شده است.

وی به شرایط لازم برای دریافت این تسهیلات اشاره کرد و افزود: گذراندن دوره‌های آموزشی فنی‌وحرفه‌ای مرتبط، ارائه مجوزهای قانونی و توانایی ارائه ضمانت موردنظر از جمله شرایط لازم برای دریافت این تسهیلات است.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان هدف از ارائه این خدمات را توانمندسازی اقتصادی خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: توسعه فرهنگ کارودانش و کمک به افزایش تولید ناخالص ملی از دیگر اهداف ارائه این خدمات است.

وی در پایان یادآور شد: در سال‌جاری این نهاد 366 هزار و 384 میلیون ریال اعتبار برای خودکفایی مددجویان درنظر گرفته است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.