برای همکاری با امدادگران مازندران ، 2.5 تن نایلون پوشش چادری به این استان ارسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان گفت : با توجه به فعالیت امدادگران هلال احمر استان مازندران برای کمک به آسیب دیدگان این استان ناشی از سیل، توفان و بارندگی ها، 2.5 تن اقلام مربوط به اسکان و پوشش مردم در برابر باران، سیلاب و توفان شامل پوشش چادری و سقف کاذب از سمنان به مازندران ارسال شد.
علی یحیایی با اشاره به تغییرات جوی و بارندگی ها و سرعت باد شدید در استان مازندران در شمال سمنان، خاطرنشان کرد: تغییرات جوی در استان سمنان در حد بارندگی های عادی و باد بوده و فقط برای تعدادی از شهروندان و مسافران در جنگل ابر شهرستان شاهرود مشکلاتی ایجاد شد.
وی ادامه داد: امدادگران هلال احمر سمنان در 6 حادثه شامل 5 حادثه جاده ای و یک حادثه گرفتاری در سیل و آبگرفتگی به شهروندان خدمت ارایه کردند.
یحیایی بیان کرد: در 5 حادثه جاده ای 50 نفر از مسافران آسیب دیدند که 19 نفر سرپایی درمان شدند و 8 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی به یک مورد امدادرسانی هلال احمر به 4 خودرو گرفتار در سیلاب و آبگرفتگی در جنگل ابر شاهرود اشاره و خاطرنشان کرد: به 10 نفر از سرنشینان این خودروها در جنگل ابر به خاطر سیلاب امدارسانی شد.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان افزود: در مجموع 25 امدادگر هلال احمر در قالب 9 تیم به حادثه دیدگان در این حوادث امدادرسانی کردند.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.