مسعود اسماعیل پور:

بیمه رازی تیمی کاملاً حرفه ای است/کیفیت لیگ آزاد نسبت به فرنگی پائین تر بود

کشتی گیرآزادکار وزن 61 کیلو گرم تیم بیمه رازی گفت:شرایط تیمی ما با توجه به نوع نگاه مسئولان بیمه رازی به ورزش، کاملاً حرفه ای است.

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:شاید به جرأت بتوان گفت تنها تیمی که برای حضور در لیگ باشگاه های کشور امسال از همان سال گذشته و پس از عنوان قهرمانی برنامه داشت تیم بیمه رازی بود که این موضوع نشان می دهد مسئولان این مجموعه نگاه ویژه ای به ورزش کشتی دارند.
دارنده مدال نقره جهان درباره کیفیت رقابت های فصل نخست باشگاه های کشور اظهار داشت:قصد انتقاد ندارم اما فکر می کنم کیفیت رقابت های این فصل در رشته آزاد نسبت به رشته فرنگی پائین تر بود که امیدوارم در فصل های آتی،هم به لحاظ کمی و هم کیفی شاهد رقابت های بهتری باشیم.
وی در خصوص شرایط تیم بیمه رازی در رقابت های لیگ گفت:بیمه رازی تیمی کاملاً حرفه ای است،از قرار داد با کشتی گیران گرفته تا تمرینات منسجم و با برنامه،حمایت مسئولان و بسیاری دیگر از شرایط که یک تیم ورزشی باید داشته باشد در تیم ما رعایت شد و به همین دلیل است که بار دیگر در هر دو رشته آزاد و فرنگی قهرمان شدیم.
دارنده مدال برنز جهان در خصوص اینکه برای استقبال اسپانسرها جهت حضور در رقابت های لیگ چه باید کرد گفت:من در جایگاهی نیستم که در خصوص این موضوعات اظهار نظر کنم اما در گذشته تیم هایی بودند که به صورت مقطعی در لیگ تیم داری کردند و رفتند،اسپانسرها دوست دارند بیشتر دیده شوند و وقتی شرایط تبلیغاتی مهیا نباشد ترجیح می دهند در جای دیگری سرمایه گذاری کنند.
اسماعیل پور در خاتمه عنوان کرد:در هر صورت و به طور حتم سیاست مسئولان فدراسیون جذب اسپانسر است و آنها به دنبال این هستند که رقابت های لیگ فرصتی باشد برای شناسایی استعدادها و در نهایت کمک به تیم ملی ،البته نباید فراموش کنیم بازی های المپیک ریو 2016 بتازگی به پایان رسیده و از آنجا که همه چیز معطوف به این رویداد بزرگ بود تا اندازه ی زیادی رقابت های لیگ نیز تحت تأثیر المیپک قرار گرفته بود ،به هر حال امیدوارم شرایط در فصل بعدی رقابت ها کاملاً متفاوت و بهتر باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار