حمایت معاون علمی-فناوری ریاست جمهوری از لیگ مشاعره دانشجویی

اسماعیل آذر، مجری برنامه‌های مشاعره از حمایت سورنا ستاری، معاون علمی-فنآوری ریاست جمهوری از مجموعه برنامه‌های لیگ مشاعره دانشجویی خبر داد.

اسماعیل آذر، مجری برنامه‌های مشاعره در گفتگو با خبرنگار احوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از حمایت سورنا ستاری، معاون علمی-فنآوری ریاست جمهوری از مجموعه برنامه‌های لیگ مشاعره دانشجویی خبر داد و اظهار داشت: همانگونه که کارهای دانش بنیان و صنعت در شرف اوج گیری و اعتلا است چرخه فرهنگ نیز باید بچرخد. بنابراین فرهنگ و صنعت در دو کفه اگر چه جدا از هم ولی همزمان به پیش می‌روند.

وی افزود: تا یک هفته دیگر مشاعره لیگ دانشجویی تولید شده در دانشگاه صنعتی اصفهان از شبکه آموزش پخش می‌شود، هدف از تولید و پخش این برنامه ارائه اطلاعاتی درباره آمور دانش بنیان و پرهیز از خرید کالای خارجی و توجه به تولیکنندگان داخلی است.

این مجری برنامه‌های مشاعره گفت: در برنامه مشاعره لیگ دانشجویی سعی شده علاوه بر ابراز مسائل ادبی و مشاعره سنتی، نخبگان کشور فرصت پیدا کنند از خودشان سخن بگویند تا جوانان دیگر نیز به شرکت در چنین برنامه‌هایی ترغیب شوند.

یادآور می‌شود برگزاری لیگ‌های دانشجویی و دانش آموزی مشاعره در سال‌های اخیر در لیست برنامه‌های کاری شبکه آموزش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار