تئاتر در هفته‌ای که گذشت؛

پایان دوره شانزدهم جشنواره نمایش عروسکی

تئاتر در هفته از اتفاقات مهم در هفته‌ای که گذشت، می‌گوید.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسته «تئاتر در هفته» از آخرین اخبار و اتفاقات حوزه تئاتر در هفته سوم مرداد ماه می‌گوید.

* شانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی به دبیری مرضیه برومند و با حضور  مهمانانی از جمله مهدی شفیعی، پیمان شریعتی، حسین مسافرآستانه، محمدرضا خاکی، بهروز غریب پور، بهزاد فراهانی، کوروش زارعی و....  در سالن اصلی تئاتر شهر به پایان رسید  و گروه های برگزیده تندیس هایی را از آن خود کردند.

*مهدی شفیعی مسئول کل نمایش های هنری ، مرضیه برومند را دبیر هفدهمین جشنواره نمایش  نمایش عروسکی  کرد.

*چهار اثر نمایشی با پایان گرفتن شانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران در تالار های اصلی، چهارسو، قشقایی و پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می روند.

* در تالار اصلی نمایش «سه خواهر و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۱۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۵، ۳۵ و ۲۰ هزار تومان میزبان علاقمندان تئاتر خواهد بود.

* «اگر...» عنوان نمایش جدید دیگری به نویسندگی و کارگردانی وحید رهبانی است که از روز ۱۲ شهریور ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان به صحنه می رود.
 
* در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی نیز از روز ۱۰ شهریور ماه نمایش «کولا» به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی جو و بازی پوریا سلطان زاده و سروش شاکر ساعت ۱۹ و ۲۰ با مدت زمان ۳۵ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان به صحنه می رود.
 
* در پلاتو اجرا نیز نمایش «سپنج رنج و شکنج» به نویسندگی زنده یاد محمود استاد محمد و کارگردانی شهرام گیل آبادی ساعت ۲۰ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان روی صحنه می رود.

*نمایش «همسایه آقا» نوشته و کار «حسین کیانی» پنجشنبه شب یازدهم شهریورماه، مقارن با شهادت امام محمدتقی(ع) در ساعت نوزده روی صحنه خواهد رفت.

*نمایش «از زیرزمین تا پشت‌بام» به کارگردانی افسانه ماهیان، اجرای عمومی خود را از ۹ شهریورماه در تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار