فینالیست رقابت های بدمینتون رنکینگ بانوان در سمنان مشخص شدند.

فینالیست های بانوان بدمینتون کشور مشخص شدندبهگزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات بدمینتون رنکینگ بانوان بزرگسال کشور در بخش یک و دو نفره با انجام 4 دیدار در مرحله نیمه نهایی پیگیری شد و در پایان فینالیست بازی ها مشخص شد.

نخستین پیکار بخش یکنفره میان سارا دلاوری و مولود اسماعیلی از تهران بود و در پایان دلاوری  موفق شد با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد و و راهی مرحله فینال شود.

همچنین یسری بیگی از اصفهان در دومین دیدار با نتیجه 3 بر صفر یگانه کرمانی از همین استان شکست داد و به مرحله فینال راه یافت.

مولود اسماعیلی از تهران و یگانه کرمانی از اصفهان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در قسمت دونفره نیز تیم نازنین زمانی و هدیه شمس از تهران تیم آزاده طرازی و ساناز تقوی خراسان رضوی را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و راهی مرحله فینال گردید .

همچنین تیم مریم مجتبوی و ملیکا مطلبی از تهران توانست با پیروزی برابر تیم دونفره نگار ناسوتی و سارا کیوان از فارس و با نتیجه 3 بر 1 به مرحله فینال راه یابد.

تیم های دونفره نگار ناسوتی و سارا کیوان از فارس و آزاده طرازی و ساناز تقوی خراسان رضوی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان کشور رده سنی بزرگسالان یادواره شهیده طاهره هاشمی انجیلی با حضور 33 بازیکن در قسمت یکنفره و 16 تیم در قسمت دونفره در روزهای 9 لغایت 11 شهریورماه جاری در شهرستان سمنان برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار