مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: در سه سال دولت تدبیر و امید 76 سازمان مردم نهاد در استان مجوز فعالیت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شفیع شفیعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل افزود: دولت تدبیر و امید برای ایجاد سازمان های مردم نهاد ، افزایش کمی و کیفی ، تعامل سازمان مردم نهاد و سازمان های دولتی را در اولویت دارد که در این راستا بستر و زمینه لازم برای فعالیت این نهادها فراهم شده است .

وی با اشاره به تعامل دستگاه های اجرایی با سازمان های مردم نهاد افزود: همکاری برخی دستگاه ها با سمن ها در اردبیل ضعیف است البته در شهرستان ها هم سمن ها ضعیف عمل می کنند برای ایجاد انگیزه بیشتر در شهرستان ها باید نمایندگی سازمان های مردم نهاد در شهرستان های استان دایر گردد .

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل از ساماندهی موسسه خیریه در استان اردبیل خبرداد و گفت: ساماندهی موسسه خیریه ،برگزاری نمایشگاه ها، کارگاه های تخصصی و طراحی وکتاب مرجع سازمان های مردم نهاد از جمله برنامه های در دست اقدام در این استان است.

شفیعی با اشاره به شبکه سازی تخصصی سازمان های مردم نهاد افزود: هفته گذشته شبکه تخصصی سازمان های مردم نهاد حوزه اعتیاد تشکیل شد که در جهت توانمندسازی این سازمان ها برای هم افزایی در پیشگیری و کاهش اعتیاد فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: در تلاش هستیم از ظرفیت سازمان مردم نهادها در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.