کارخانه یخ در شهرستان خرمشهر ساماندهی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سالمی مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر در نشست خبری با خبرنگاران رسانه ها گفت:به منظور پیشگیری از بیماری های روده ای کارخانه یخ را به استفاده از لفافه پلی اتیلنی ملزم کردیم و سه چرخه هایی که اقدام به توزیع آب شیرین در سطح شهر می کنند، کد گذاری شده و و مورد نظارت شبکه بهداشت قرار گرفت.

سالمی، ساماندهی پست های مراقبت مرز و افزایش مراقبت های شبانه روزی پست مرزی را از دیگر موارد نظارتی بهداشت و درمان خرمشهر عناون کرد و افزود:پست مراقبت های شبانه روزی در مرز شلمچه به خصوص در هنگام مناسبت های همچون اربعین حسینی افزایش می یابد.

وی آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی سال جاری را یادآور شد و گفت:به منظور پیشگیری از بیماری های روده ای، نطیر سال گذشته کارگاه های آموزشی ویژه اعضای تکایا و هیات های مذهبی برگزار می شود.

وی افزود:همچنین، برای تمامی افرادی که برای فعالیت در تکایا و ایستگاه های صلواتی معرفی می شوند، کارت های سلامت صادر می شود.

سالمی  در این نشست خبری گفت: برای قربانی کردن گوسفند ها نیز محلی بهداشتی از سوی دامپزشکی و محیط زیست تدارک دیده شده تا فرآورده گوشتی از لحاظ سلامت و صحت مورد تایید قرار گیرد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.