تفاهم نامه همکاری اتاق اصفهان وخرسون در آستانه اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس اتاق بازرگانی اصفهان به تقویت روابط اقتصادی بین اصفهان و اکراین اشاره کرد وگفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی سهم به سزایی در اجرایی شدن اهداف تفاهم نامه خواهد داشت که براین اساس به زودی هیات اتاق بازرگانی اصفهان برای امضای قرارداد کشت برون مرزی به خرسون اوکراین سفر خواهد کرد.

عبدالوهاب سهل آبادی افزود:به زودی قرار داد کشت برون مرزی استان در زمینی به وسعت 100 هزار هکتار در خرسون به امضا دو طرف می رسد که براین اساس 100 هزار هکتار زمین همراه با ارایه پیشنهاد نوع و نحوه کشت در اختیار بخش کشاورزی استان اصفهان قرار می گیرد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان خواستار توسعه همکاری استان اصفهان با خرسون اوکراین در بخش خدمات فنی و مهندسی هم شد و افزود:شرکت های پیمانکاری توانمندی در استان اصفهان بویژه در بخش راه سازی وجود دارد که می توانند در طرحهای راه سازی خرسون مشارکت داشته باشد.

سهل آبادی با اشاره به اینکه اصفهان سکان دار صنایع کشور محسوب می شود گفت: بسیاری از تولید کنندگان قطعات خودرو در اصفهان محصولات خود را به اروپا و شرکت های معتبر خودروسازی صادر می کنند و این مهم در همکاری نزدیکتر با خرسون در بخش صنعت موثر خواهد بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار