قائم مقام صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کشور گفت: تا پایان برنامه سالیانه، 36 شعبه امداد در 31 استان کشور راه‌اندازی می‌شود که 5 شعبه آن در استان تهران است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد صناعی در نشست افتتاح صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در چند سال گذشته فعالیت کمیته امداد، این نهاد حمایتی طبق منویات رهبری به سمتی سوق پیدا کرده که از کمک‌های مردمی به صورت شرعی بهره‌برداری و استفاده شود.

قائم مقام صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: با توجه به سفارش مقام معظم رهبری بانکداری اسلامی(بانکداری بدون ربا) راه‌اندازی شد و مقدمات کار نیز فراهم شده است.

وی تصریح کرد: با تلاش بی‌وقفه امداد و همکاری بسیار خوب نظام بانکی خصوصاً بانک مرکزی، صندوق قرض‌الحسنه ولایت امداد در برخی استان‌های راه‌اندازی شد که راه‌اندازی این صندوق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را عملیاتی کرده است.

صناعی با اشاره به اینکه راه‌اندازی 50 صندوق امداد ولایت در سطح کشور مصوب شده است، افزود: تا پایان برنامه سالیانه، 36 شعبه امداد در 31 استان کشور راه‌اندازی می‌شود که 5 شعبه آن در استان تهران است.

وی با اشاره به توجه امداد به شهرستان‌ها گفت: ‌راه‌اندازی دفاتر استانی دلیل نمی‌شود که از شهرستان‌ها غافل شویم بلکه به صورت مجازی و دفاتر کار شهرستان تحت پوشش قرار می‌گیرند.

قائم مقام صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بیان کرد: در صندوق قرض‌الحسنه ولایت وام پرداختی به افراد با کارمزد 3 درصد است که امکان اینکه این 3 درصد کنسل شود وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بانکداری الکترونیکی را در دستور قرار می‌دهیم و به سمت جذب سپرده‌‌های قرض‌الحسنه پیش خواهیم رفت.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.