فرماندار گتوند از تجلیل 26 کارمند نمونه دستگاه های اجرایی با حضور فرماندار، مدیران و مسئولان محلی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدمجید صالحی فرماندار گتوند در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی این شهرستان به عملکرد دولت یازدهم در سه سال گذشته اشاره کرد و مقابله با رکود و تورم را یکی از عوامل اساسی و اصلی اقدامات دولت عنوان کرد.

وی افزود: حضور در سیاست خارجی و مذاکرات هسته ای و برجام و نیز تلاش برای رفع تحریم از جمله موارد مهمی است که از سوی دولت تدبیر و امید انجام شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گتوند بیان داشت: پیش گرفتن صادرات غیر نفتی از واردات در سال گذشته یکی از بهترین و مهمترین اقدامات دولت بوده است و کنترل نرخ افسارگسیخته تورم نیز قابل توجه بوده است.

صالحی اظهار کرد: انتقاد از نوع منصفانه بسیار خوب است و دولت از آن استقبال می کند و تمام مشکلات موجود درکشور را قبول دارد و درمواردی که لازم بوده است عذرخواهی نموده ، ولی انتقاد غیر منطقی نه تنها مشکلی را رفع نمی کند بلکه جلوی پیشرفت کشور را نیز می گیرد.

فرماندار گتوند با اشاره به اینکه در هفته دولت 26 طرح مهم عمرانی،تولیدی و خدمات رسانی در این شهرستان به بهره برداری رسید افزود: راه اندازی رسمی بیمارستان 32تختخوابی کارون گتوند، آبرسانی به شهر جنت مکان و 2 روستای چغامله و سله چین، گازرسانی به مهمانشهر بنی نجار، افتتاح طرح های تولیدی پرورش مرغ و بلدرچین، بهسازی معابر و خیابانها ، احداث پارک محله، برقرسانی به شهرها و روستاها و افتتاح ساختمان 3 دهیاری شهرک پنجم، سیدان و روستای کایدان در بخش مرکزی و عقیلی از مهمترین طرحهای افتتاح شده در این شهرستان در هفته دولت بوده است.

صالحی افزود: ساماندهی و ساحل سازی رودخانه کارون ،افتتاح استخر سرپوشیده گتوند ، گازرسانی و آبرسانی به دیگر روستاها از جمله برنامه های در دست اقدام در این شهرستان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.