طلاب مدارس علمیه استان به سومین مرحله اردوی جهادی مناطق محروم اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مسؤول نمایندگی حوزه علمیه استان گفت: در این مرحله 20 طلبه بسیجی مدارس علمیه گوناگون خراسان شمالی در قالب گروه کریم اهل بیت (ع) برای انجام فعالیت های عمرانی، فرهنگی و آموزشی به منطقه محروم خرق در شهرستان فاروج اعزام شدند.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی افزود: در این اردوهای جهادی طلاب و روحانیان بسیجی تلاش می‌کنند با امکانات اندک، خدمات مناسبی را به روستاییان مناطق محروم ارائه کنند.

وی با اشاره به اعزام 60 طلبه بسیجی خواهر و برادر استان در قالب مراحل اول و دوم اردوهای جهادی به منطقه محروم بام و صفی‌آباد در شهرستان اسفراین نیز گفت: از این تعداد 35 نفر طلاب و اساتید خواهر مدارس علمیه استان بودند که به منطقه محروم بام از توابع شهرستان اسفراین اعزام شدند و به مدت چهار روز در 10 روستای این منطقه فعالیت تبلیغی کردند.

وی گفت: در این اردوی جهادی طلاب و اساتید خواهر حوزه‌های علمیه استان پس از حضور در یادمان شهدای شهر بام، فعالیتهای تبلیغی خود را در شهر بام و روستاهای دهنه اجاق، نوده، دستجرد، فتح آباد، بيش آباد، آق قلعه، قارضي، تارخه، آقج و كوش كندر انجام دادند

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.