معاون هماهنگ‌کننده فرمانده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه بر ضرورت انتقال ارزش‌ها و باورهای اسلامی به نسل جوان جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛سردار اصغر شکراللهی ظهر امروز در یادواره شهیدان رجایی و باهنر و یادبود شهید «محمد نصیب بخشنده» شهردار سابق پره‌سر و تنها شهردار شهید استان گیلان در مصلای این شهر گفت: خدمات رسانی به ملت بزرگ ایران سعادتی بس بزرگ است که موجبات استحکام و قوام نظام اسلامی را در پی خواهد داشت .

وی افزود: شهید رجایی و باهنر از استوانه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و خلق و خوی مدیریتی این شهیدان بزرگ می تواند الگوی مناسبی برا ی دولتمردان نظام اسلامی باشد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه برگزاری یادواره های شهدا را صرفاً بازیابی یاد و خاطره آن عزیزان ندانست و افزود: یادواره شهدا پاسداشت ارزش‌های انسانی و اسلامی ، شرف، شجاعت و انسانیت نسلی است که با تمام توان خود در مقابل زورگویی های استکبارجهانی ایستادند.

سردار اصغر شکراللهی اظهار داشت: تکیه بر اندیشه رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس از نظر ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و باورهای نظامی نسلی که توانستند تحولی را در دهه 60 و 70 ایجاد کنند تا ایران اسلامی امروز در جهان به عنوان یک کشور سربلند و با عزت معرفی شود امری ضروری است.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.