جلسه ریاست هیات والیبال استان با نماینده هواداران شهر عشاق والیبال برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این جلسه ابتدا نمایندگان هواداران برخی از دغدغه ها و ابهام های خود را در مورد والیبال اورمیه اظهار داشتند که ریاست هیات والیبال استان در این جلسه ای که به مدت سه ساعت به طول انجامید پاسخ داد .

کریم فروزان در پاسخ نماینده هواداران در خصوص حمایت از والیبال و باشگاه شهرداری اظهار داشت: بی شک وظیفه همه هواداران،اعضای هیات والیبال ، مسئولین شهر و خود باشگاه شهرداری است که در راستای نتیجه گرفتن تیم در چارچوب مقررات از تیم حمایت کنیم.

وی در خصوص برخی موارد پیش آمده چند روز اخیر و عدم استفاده تیم والیبال شهرداری از زمین ساحلی تصریح کرد: هیچ گاه هیات والیبال خواستار عدم استفاده تیم شهرداری از زمین نیست بلکه هیات چندین بار هم اعلام کرده در راستای چارچوب و مقررات آماده هرگونه همکاری و در اختیار گذاشتن زمین والیبال ساحلی به این تیم می باشد.

وی همچین گفت: مشکل اصلی برخی عدم هماهنگی ها و عدم مراجعه مسئولین تیم برای پیگیری موضوع می باشد وگرنه هیات همیشه در خصوص باشگاه نگاه حمایتی داشته و این را نیز نیز ثابت نموده است به طوریکه باشگاه هنوز از سال ۹۳ و ۹۴ از بابت ۲ درصد بازیکنان ، حق الزحمه عوامل اجرایی نیز به هیات بدهکار است پس در این موضوع پول در مرحله بعدی قرارداشت. اما باید باشگاه هم نسبت به تعهدات خود نسبت به بازیکنان ،هیات و فدراسیون والیبال جامه عمل بپوشاند تا خللی در آینده برای این تیم به وجود نیاورد و نمی توان از مسئولیت های قانونی شانه خالی کرد.

فروزان با اعلام اینکه من یک هوادار والیبال هستم افزود: من از دوران نوجوانانی عاشق والیبال بودم و بیشتر از آنکه خود را مسئول بدانم خود را هوادار والیبال می دانم و در این خصوص در راستای تکریم هواداران امسال برنامه هایی برای آنها آماده کرده ایم که امیدواریم بتوانیم به صورت هرچند کوچک از زحمات هواداران که همیشه در کنار والیبال هستند و در گرما و سرما حامی شهر خود هستند با انجام این برنامه ها تشکر نماییم.

رئیس هیات والیبال استان اذعان داشت: من معتقد به نقد هستم و از نقدهای منصفانه در چارچوب اخلاق استقبال میکنم.

وی اظهار داشت: هواداران سرمایه های اصلی والیبال اورمیه می باشند و ما هرگاه پیشنهادی که قابل اجرا باشد و به نفع والیبال باشد با جان و دل می پذیریم

کریم فروزان در پایان خاطر نشان کرد: هواداران باید همیشه و همه حال از تیم و والیبال شهرمان حمایت کنند و همانطور که در لیگ سال گذشته در هفته دوم به عنوان تماشاگر نمونه انتخاب شدند امسال نیز با تشویق های اخلاق مدارانه باعث خواهند شد تا فرهنگ اصیل هواداران را به رخ حریفان بکشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.