کریم فروزان رئیس هیات والیبال استان با استاندار آذربایجان غربی دیدار کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در این دیدار ابتدا،رئیس هیات والیبال استان گزارشی از عملکرد و فعالیت های گسترده هیات والیبال در پنج ماه گذشته ارائه دادند و از استاندار محترم برای بازدید از فعالیت های هیات والیبال و حضور ایشان در خانه والیبال دعوت نمودند که با موافقت جناب آقای سعادت به زودی این امر محقق خواهد شد.

در ادامه این جلسه نماینده شرکت مهندسی مشاور دیدگاه طراح آکادمی والیبال ، در خصوص نقشه ها و طرح های آکادمی تخصصی والیبال توضیحاتی داد و در این مورد حاضرین به بیان دیدگاهها و ارائه نظرات خود را پرداختند.

استاندار آذربایجان غربی در پایان ضمن حمایت از افتتاح اولین آکادمی تخصصی والیبال در اورمیه دستور ویژه برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه را صادر نمودند.

به زودی با دستور استاندار آذربایجان غربی، عملیات اجرایی ساخت و بازسازی آکادمی والیبال در اورمیه توسط پیمانکار آغاز خواهد شد تا شهر عشاق والیبال با پیگیری های هیات والیبال استان صاحب اولین آکادمی تخصصی والیبال شود تا روز به روز شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای ناب و نهال نوشکفته های والیبال این شهر باشیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.