رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: رها کردن مرزها، گمرکات، قاچاق کالا و ارز و گردش مالی آزاد از مهمترین مشکلات اقتصادی جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در هفدهمین اجلاسیه اساتید بسیجی با عنوان "همایش اقتصاد مقاومتی و جایگاه قدرت بین المللی جمهوری اسلامی ایران" با بیان اینکه باید برنامه جدی برای جلوگیری از این معضل داشته باشیم.گفت: یکی از مهمترین مسائل در پیشرفت اقتصاد، انضباط اقتصادی است.

سردار محمد رضا نقدی افزود: مجازات در مشکلات اقتصادی نباید برای محرومان و ندارها باشد بلکه سختگیری، برخورد قاطع و حد باید برای کارگزارانی اجرا شود که در جامعه مشکل اقتصادی بوجود می آورند و این موضوع باید در همین جامعه بواسطه سند محکم نامه امیرالمومنین به مالک اشتر اجرا شود.

وی گفت: سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی نوشته شده است و نیاز به کتاب و مقاله نیست بلکه اساتید و پژوهشگران باید در مسائل کاربردی اقدام مفید انجام دهند.

سردار نقدی افزود: اساتید اقتصادی ما باید درصدد حذف دلار از معاملات ارزی باشند و در این راستا یک سری کارهای علمی و فرهنگی باید انجام شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ایجاد صنایع زیردستی برای بهره برداری از نفت خام و شناسایی ظرفیت و پتانسیل هر منطقه در کشور و شکوفایی آن باید عناوین پایان نامه ها و مقالات اساتید و دانشجویان دانشگاهها بصورت کاربردی باشد.

سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کمک به جبهه مقاومت منافاتی با اقتصاد مقاومتی ندارد، گفت: این کمک باعث تامین امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است چرا که امروز به اعتراف اوباما می‌ توان اقتدار ایران را در سوریه درک کرد و این عظمت انقلاب اسلامی است که این گونه دشمنان را به زیر کشیده است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.