رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نوسازی مدارس فرسوده شهر تهران در دستور کار قرار دارد.

نوسازی مدارس تهران در دستور کار قرار داردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هشتاد و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره اظهارات اسماعیل دوستی مبنی بر فرسودگی مدارس تهران، اظهار داشت:‌ با رئیس آموزش و پرورش سابق تهران در خصوص این موضوع بحث‌هایی را مطرح کردم که با توجه به طرح‌هایی که ارائه شده، هنوز به هیچ نتیجه‌ای نرسید‌ه‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر مدارسی که از قدیم در شهر تهران احداث شده با مشکلاتی روبه‌رو  هستند، به همین دلیل باید در راستای ساماندهی این مدارس ارزشمند اقداماتی صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: برخی از مدارس در مناطقی احداث شده‌اند که امروزه با سر و صدای زیاد اتومبیل‌ها، مشکلاتی برای آنها به وجود آمده، به همین دلیل می‌توانیم این مدارس را در جاهای ارزشمند دیگری  احداث کنیم.

چمران با بیان اینکه یک نفر درخواست داشت در حیاط مدرسه‌‌ای مغازه بسازد، گفت: به دلیل کمبود جا در مدارس با این موضوع موافقت نکردیم.

وی با اشاره به نوسازی بیمارستان‌های فرسوده که در معرض تعطیل شدن هستند، گفت: موضوع نوسازی بیمارستان‌های فرسوده را دنبال کرده‌ایم تا برخی از بیمارستان‌های فرسوده به پارک تبدیل شده و در مکان دیگری بیمارستان جدید احداث کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر عملیات نوسازی یکی از بیمارستان‌های فرسوده در محله راه‌آهن شهر تهران آغاز شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.