مربیان سرشناس اسکیت به ایران سفر می کنند

مربیان سرشناس اسکیت به منظور برگزاری کلاسهای مربیگری ، داوری و هدایت تیم ملی به ایران سفر می کنند.

مربیان سرشناس اسکیت به ایران سفر می کنندبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: مارینا فاگواگا کاپیتان تیم ملی اسکیت هاکی بانوان فرانسه به منظور برگزاری کلاسها ی مربیگری بامداد جمعه 12 شهریور به تهران سفر خواهد کرد .

فاگواگا به مدت یک هفته در کنار اسکیت بازان کشورمان در جلسات فنی با بازیکنان و مربیان اسکیت هاکی بانوان، برگزاری کلینیک های آموزشی در سطوح مختلف ، بررسی عملکرد تیم ها در رقابت های لیگ و در نهایت در اردو انتخابی تیم ملی حضور دارد.

همچنین کریستین مولر آلمانی نیز از نیمه دوم شهریورماه به ایران می آید ،تا در شهر تبریز اردویی با اسکیت بازان هاکی روی یخ برگزار کند و عملکرداسکیت بازان حاضر در این اردو مسائل فنی و مهارتی را مورد بررسی قرار دهد.

در کنا ر مولر آلمانی ،چوکا کوزی وری فنلاندی نیز حضور دارد،وی نیمه دوم شهریور به تهران می آید ، تا به صورت اختصاصی دروازه بان های اسکیت هاکی ایران را هدایت کند. این مربی نیز با هدف ارتقای سطح مهارت های دروازه بان تیم ملی به ایران سفر می کند.

تیم ملی اسکیت هاکی کشورمان برای شرکت در رقابتهای آسیایی لی شوی چین که آبان ماه برگزار می شودخود را آماده می کندو هچنین برای نخستین بار در مسابقات زمستانی ساپورا ژاپن اسفندماه شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار