پردیس دانشگاه تهران دوره آموزشی توسعه مهارت‌های یاددهی- یادگیری را برای استادان معدن و زمین‌شناسی دانشگاه‌های افغانستان برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه تهران، دوره آموزشی «توسعه مهارت‌های یاددهی- یادگیری» به همت کرسی یونسکو در آموزش مهندسی و با همکاری دانشکده مهندسی معدن، پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، برای استادان معدن و زمین‌شناسی دانشگاه‌های افغانستان برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی که از ششم شهریور آغاز شده است، تا دهم شهریور ۱۳۹۵ ادامه دارد و در این مدت، ۲۵ نفر از استادان معدن و زمین‌شناسی دانشگاه‌های پلی‌تکنیک کابل، بلخ و دانشگاه کابل در ارتباط با توسعه مهارت‌های یاددهی- یادگیری آموزش‌های تخصصی را فرامی‌گیرند که توسط دکتر معماریان، استاد دانشکده مهندسی معدن، رئیس کرسی یونسکو در آموزش مهندسی و عضو وابسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران ارائه خواهد شد.

روابط عمومی دانشگاه تهران هدف از اجرای این دوره را ارایه روش‌هایی برای بالابردن کیفیت آموزش خواند و تصریح کرد این طرح شامل مجموعه فعالیت‌هایی است که باید در زمان آماده‌سازی و اجرای یک درس یا یک برنامۀ آموزشی صورت‌ گیرد تا کیفیت آموزش عرضه‌ شده از سطح قابل قبولی برخوردار باشد.

گفتنی است در این دوره، مطالبی با عناوین تدارک تدریس هدف‌دار، سبک‌های یاددهی- یادگیری، سنجش دستاوردهای یادگیری، تجربیات تدریس، کنترل کیفیت برنامه‌های آموزشی جمعاً به مدت ۲۰ ساعت به صورت پنج کارگاه آموزشی تدریس می‌شود و کتاب نوآوری در آموزش مهندسی، تالیف دکتر معماریان نیز به عنوان منبعی برای مطالعه بیشتر در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

پردیس دانشگاه تهران برای استادان دانشگاه‌های افغانستان دوره آموزشی برگزار می‌کند

پردیس دانشگاه تهران برای استادان دانشگاه‌های افغانستان دوره آموزشی برگزار می‌کند

پردیس دانشگاه تهران برای استادان دانشگاه‌های افغانستان دوره آموزشی برگزار می‌کند

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.