لرستان؛

ایجاد بازارچه فرهنگی-هنری برای معرفی اثار هنرمندان لرستان

مدیرکل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی لرستان از ایجاد بازارچه فرهنگی-هنری خبر داد و گفت: در این محل‌ها آثار هنرمندان در معرض نمایش مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری چهار دوره جشنواره فرهنگی ـ هنری رضوی با موضوع نماهنگ و تولیدات تلویزیونی، برگزاری سه دوره نمایشگاه کتاب استانی به‌ صورت متوالی، برگزاری جشنواره مطبوعات بعد از ده ‌سال، تجلیل از مفاخر فرهنگی و هنری استان و تأسیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی بعد از دو دهه از مهمترین اقدامات اداره‌ کل بوده است.
مدیرکل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: در سه‌سال گذشته، دو دوره جشنواره فیلم فجر هم‌زمان با جشنواره ملی فجر در خرم‌آباد برگزار شد که برخی از آثار ارائه شده توانستند به جشنواره اصلی فیلم فجر راه یابند.
مدیرکل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به برگزاری هفته فرهنگی لرستان، افزود: یکی از فعالیت‌های بی‌نظیر اداره‌کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی لرستان، تنظیم سند جامع فرهنگی لرستان و ارائه آن به شورای فرهنگ عمومی است، اتاق فکر فرهنگی استان نیز در سال‌جاری تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد.
مدیرکل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی از راه‌اندازی بازارچه فرهنگی-هنری خبر داد و اضافه کرد: در این محل‌ها آثار هنرمندان در معرض نمایش مردم قرار می‌گیرد. در کنار این مهم، افراد می‌توانند با فروش آثار و محصولات خود هم به ره‌آورد مالی فردی برسند و هم گامی در راه رونق اقتصاد هنر و در نهایت اقتصاد مقاومتی بردارند.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.