از زمان اجرای آتش‌بس در سوریه، تروریست‌ها 1108 بار آن را نقض کرده‌اند

مرکز روسی ویژه نظارت بر آتش‌بس در سوریه اعلام کرد از زمان آغاز آن، گروه‌های تروریستی، 1108 بار آتش‌بس را نقض کرده‌اند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیاالیوم، مرکز ویژه نظارت بر آتش بس در سوریه، از 10 مورد نقض آتش‌بس از سوی گروه‌های مسلح در دمشق و لاذقیه در 24 ساعت گذشته خبر داد تا موارد نقض آتش بس از سوی گروه‌های مسلح در سوریه از ابتدای اجرای آن در 27 فوریه گذشته به 1108 مورد برسد.

این مرکز بیان کرد: افراد وابسته به گروه جیش‌الاسلام با خمپاره غوطه شرقی در حومه دمشق را هدف قرار دادند. گروه‌های موسوم به احرار الشام و جیش الحر، مناطقی را در حومه شمالی لاذقیه هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش مرکز نظارت بر آتش بس، 4 روستا به آتش بس ملحق شدند تا مجموع مناطق مشمول آتش بس به 490 منطقه برسد.

مرکز حمیمیم گزارش داد: تروریست‌های داعش و جبهه النصره به حملات خود به مناطق حلب و برخی مناطق در حومه دمشق به منظور به شکست کشاندن آتش بس ادامه می‌دهند.

آتش‌بس سوریه شامل تروریست‌های داعش و جبهه النصره نمی‌شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
واقعا کدوم اتش بس ، این امریکایی ها و متحدانش تا شکست میخورنند گروههای تروریستی و تکفیری که حمایت شان می کنند و هیچ فرقی بین داعش و مخالفان میان رو نیست و همه گی انها حمایت های مالی و تسلیحاتی می شوند و یا در تنگنا و محاصره هستن مثل وضعیت الانشان زود مسله ااتش بس و صلح و فکر مردم سوریه بیگناه می افتند. همه میدانند که برای کمک و نیروهای جدید و کمکی رساندن و تجهیزات و مهمات جنگی رساندن و در کل برا تقویت و وقفه انداختن و جلو گیری از شکست و نابودی تمام تروریست ها بشونند . حال چرا روسیه قبول و زیر بار میرود جای سوال داره
آخرین اخبار