کرمانشاه؛

نافرجامی دوستی خیابانی

متهمی که پس از دوستی خيابانی دست به سرقت اینترنتی زده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ریيس پليس فتا استان کرمانشاه گفت: متهمی که پس از دوستی خيابانی با دختری جوان و جلب اعتماد وی دست به سرقت اینترنتی زده بود، دستگیر شد.  
سرهنگ علی کریمی گفت: در پی اعلام شكايت خانم جوانی مبنی بر برداشت اینترنتی و غیرمجاز مبلغ 28 میلیون ريال از حساب بانکی وی، ‌موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان این پليس قرار گرفت.
وی گفت: در ابتدا تيمی زبده از کارشناسان این پلیس اظهارات شاكیه را اخذ و در تعاقب آن اقدامات پليسی جهت شناسایی و دستگيری متهم آغاز شد و در ادامه با بررسی اطلاعات بانکی متوجه شدند متهم اقدام به خرید گوشی تلفن همراه کرده است.
سرهنگ کریمی افزود: با بکارگيری روش‌های فنی و شگردهای خاص پليسی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی ‌در اقدامی غافلگيرانه دستگیر و در بازجویی‌های مقدماتی به عمل آمده و اعترافات صريح متهم مشخص شد با شگرد دوستی و جلب اعتماد، دختر جوان را فریب داده و کارت عابر بانک وی را برای مدت کوتاهی دریافت کرده و در همان زمان رمز دوم و اطلاعات حساب را ذخیره و در یک فرصت مناسب اقدام به خرید یک عدد گوشی تلفن همراه کرده است.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، سارق ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار