آبادان؛

بهره برداری از طرح برق رسانی به بندر سجافی

بندر سجافی هندیجان برق دار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛اسماعیل شعبانی مدیر توزیع برق شهرستان هندیجان گفت: با پایان کار برق رسانی به بندر سجافی پنج دستگاه اجرایی و نظامی در این بندر از نعمت برق برخوردار شدند.

شعبانی در حاشیه بهره برداری از طرح برق رسانی به بندر سجافی افزود: برق مصرفی ادارات و ارگان های مستقر در این بندر از طریق دیزل ژنراتور تامین می شد که مشکلات و محدودیت زیادی برای آنها به همراه داشت.

وی گفت: این طرح در سه گام با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد 700 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و دستگاه های اجرایی در مدت چهار سال به انجام رسید.

شعبانی افزود: طول شبکه برق رسانی به این بندر 40 کیلومتر است که یک فیدر اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده و قادر به تامین برق شرکت های خصوصی این مسیر نیز هست.

مدیر توزیع برق هندیجان گفت: اداره بندر سجافی، مرزبانی، گمرک، شیلات و منطقه سوم دریایی از جمله سازمان ها و ارگان هایی هستند که از نعمت برق در این بندر برخوردار شدند.

وی با تاکید بر اهمیت برق در توسعه و آبادانی یک منطقه افزود: اجرای طرح های برق رسانی به مناطق فاقد شبکه رشد و توسعه آن منطقه را سرعت می بخشد.

شهرستان هندیجان با 45 هزار نفر در جنوب خوزستان قرار گرفته و دارای دو بندر مهم تجاری سجافی و صیادی بحرکان است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.