رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت:مربی تیم کوهستان رکابزنان نخبه و برجسته کوهستان را برای حضور در تیم ملی و ایجاد آینده روشن برای رشته کوهستان شناسایی می کند.

خسرو قمری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حضور  "پریموث استرانکار" مربی تیم ملی کوهستان در استان های مختلف ایران و برنامه ای که در نظر دارند، اظهار کرد: "پریموث استرانکار" مربی دوچرخه سواری تیم کوهستان است که به استان های مختلف بر اساس آمادگی شان سفر می کند تا با رکابزنان تیم کوهستان در استان ها آشنایی پیدا کند و در این بین نخبه های این رشته و رکابزنان برجسته را شناسایی کند تا زمانی که تیم ملی کوهستان انتخاب میشود، وی راحت تر و با شناخت بیشتر این کار را انجام دهد.

وی افزود: همچنین شهر هایی که در رشته کوهستان فعال هستند برای تمرکز بر آینده این رشته شناسایی کردیم "پریموث" هم اکنون در همدان به سر می برد سپس به کردستان ،تبریز و زنجان سفر می کند تا در حین ایرانگردی با اقلیم و دوچرخه سواران استان ها آشنا شود.

قمری تصریح کرد: رکابزنان استان فارس و یاسوج با توجه به اقلیم شهرشان در رشته کوهستان فعالیت خوبی دارند و در مسابقات نتایج خوبی کسب کردند "پریموث" در حین بازدید از شهرها با این رکابزنان آشنا  می شود و برترین ها را برای آینده این رشته شناسایی خواهد کرد.  

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه فعالیتمان را از 2 سال گذشته در رشته کوهستان با اسپانسر آغاز کردیم نیاز به نگاه ویژه است تا بهترین ها را به تیم ملی دعوت کنیم زیرا رکابزنان در این رشته مقداری ضعف دارند.

قمری در خصوص تیم سرعت که قرار بود به اردوی اروپایی اعزام شوند تاکید کرد: در حال حاضر مربیان تیم ها را مشخص کردیم و بر عملکرد رکابرنان منتخب تمرکز شده و همچنین در جلسه روز گذشته کمبود ها و نقطه نظر ها بررسی شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار