رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان از آغاز دوره آموزشی 2 روزه کارشناسان و مدیران شهرداری‌های استان بصره عراق از امروز در معاونت آموزشی سازمان جهاد‌دانشگاهی خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر قدرت‌الله شاکری‌نژاد اظهارداشت: مجموعه جهاد‌دانشگاهی در استان‌های مختلف ایران، در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و آموزشی فعالیت‌های گسترده‌ای دارد و حدود ۱۵۰ مرکز علمی و پژوهشی در ایران به جهاد‌دانشگاهی وابسته هستند و زیر‌نظر این مجموعه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت جهاد‌دانشگاهی خوزستان نیز یکی از ۱۴۰ مرکزی است که در زمینه‌ی ارائه آموزش‌های تخصصی در کشور فعالیت می‌کند و سالانه بیش از ۵۰ دوره تخصصی در زمینه‌ی خدمات شهری به شهرداری‌ها ارائه می‌دهد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان با ابراز خرسندی نسبت به میزبانی از مدیران و کارشناسان شهرداری‌های بصره از کشور دوست و همسایه‌ - عراق، تصریح کرد: جهاددانشگاهی خوزستان آمادگی دارد که در حوزه‌های مختلف، دوره‌های آموزشی متعددی را برای مخاطبان از کشور عراق برگزار کند.

این دوره آموزشی هشت‌ساعته با موضوع "مدیریت خدمات شهری و بازیافت" با حضور ۶۰ نفر از کارشناسان و مدیران شهرداری‌های استان بصره عراق تا فردا (سه‌شنبه، ۹ شهریور) ادامه دارد.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.