یازدهمین دوره رقابت های فجر کاپ به میزبانی قزوین با حضور تیم های خارجی برگزار شد.

یازدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز فجر / قزوینی ها سنگ تمام گذاشتندبه گزراش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یازدهمین دوره رقابت های فجر کاپ قزوین به میزبانی این شهر با حضور چند تیم خارجی و داخلی برگزار شد . 

گل شاهی روابط عمومی هیات تنیس روی میز قزوین در خصوص این مسابقات گفت: یازدهمین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز فجر گرامی داشت هفته قزوین ، به میزبانی این شهر با حضور چند تیم داخلی و خارجی در بخش های تیمی و انفرادی و در دو رده نوجوانان و جوانان پیگیری شد .

هند ، بلاروس ، آذرباییجان و ترکمنستان تیم های خارجی حاضر در این رقابت ها بودند که به دعوت فدراسیون تنیس روی میز به کشور آمدند .

وی افزود : البته کشور های لبنان ، نیجریه و پرتغال هم برای حضور در این بازی ها اعلام آمادگی کرده بودند اما بنا به دلایلی چند روز مانده به این بازی ها از حضور در این تورنومنت انصراف دادند. 

گل شاهی در مورد حمایت ها و نحوه برگزاری این مسابقات هم اظهار داشت: مسئولان استانی از جمله شهرداری ، اداره ورزش و جوانان ، مخابرات ، دانشگاه آزاد و منطقه آزاد کیش حمایت های خوبی انجام دادند و عامل تاثیر گذاری در برگزاری این رقابت ها بودند .

وی از حمایت های مالی و جایزه این رقابت ها هم این چنین گفت: اداره کل ورزش و جوانان حمایت های خوبی را انجام داد اما از جایی که ما نمی توانیم از کمک های دولتی استفاده کیم با استفاده از حامیان مالی توانستیم مقدمات و شرایط لازم را فراهم کنیم.خوشبختانه حمایت ها بسیار خوب بوده و ما برای این مسابقات جایزه 10 هزار دلاری را تعیین کرده ایم. 

روابط عمومی هیات تنیس روی میز قزوین در مورد کیفیت تیم ها و بازیکنان حاضر در پایان عنوان کرد: خوشبختانه تیم های شرکت کننده کیفیت بسیار بالایی داشتند ، به طور مثال هند و بلاروس به خصوص در دختران از سطح بسیار بالایی برخوردار بودند و نوجوانان ما به سختی توانستند آن ها را شکست دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار