مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: صدور کارت بازی کنعانی‌‍زادگان غیرقانونی است و واحد حقوقی باشگاه پیگیر این مسئله است.

صدور کارت بازی کنعانی‌‍زادگان غیرقانونی است/ فعالیت باشگاه پرسپولیس از تک رشته‌ای خارج می‌شودبه گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پندار خمار‌لو در جمع خبرنگاران گفت: در نشست هیات مدیره با حضور سجادی گزارش‌ مالی از خرداد تا امروز ارائه شد قرارداد بازیکنان بررسی و از سوی هیات مدیره تصویب شد. همچنین وضعیت تیم‌های پایه و بزرگسالان بررسی شد.

وی درباره آخرین وضعیت کنعانی‌زادگان گفت: نامه‌ای به سازمان لیگ ارائه کردیم که این باز‌یکن با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد . کنعانی‌زادگان سال 92 به پرسپولیس پیوست و همان زمان برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملو‌ان شد اما پس از آن به صورت غیر قانونی به استقلال تهران پیوست.

خمار‌لو در ادامه عنوان کرد: جهانیان قول پرداخت مبلغ 400 میلیون برای صدور رضایت‌نامه کنعانی‌زادگان به طاهری داد اما این پول هنوز واریز نشده است. بر این اساس واحد حقوقی باشگاه پیگیر اقدام غیرقانونی سازمان لیگ در صدور کارت بازی این باز‌یکن است.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس بیان کرد: در جلسه هیات مدیره پرسپولیس گزارشی از قرارداد بازیکنان فصل شانزدهم مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در جلسه امروز مقرر شد که فعالیت باشگاه از تک رشته‌ای خارج شود و در رشته‌های والیبال، بسکتبال، ‌هندبال،‌ تکو‌اندو و تنیس روی‌میز سرمایه‌گذاری صورت بگیرد و هیات مدیره فعالیت این رشته ها را در کنار فوتبال به تصویب برساند. راه اندازی رشته‌های جدید نیازمند تصویب هیات مدیره و بودجه جداگانه است.

وی درباره جلسه هماهنگی قبل از بازی  با ‌سایپا گفت: طبق توافق صورت گرفته تیم ‌سایپا لباس نارنجی می‌پوشد و ما لباس طوسی و نقره‌ای در زمین بازی حاضر می‌شویم.

خمار‌لو درباره بازی در ورزشگاه تختی تهران گفت: سردار دهقان معاونت نیروی انتظامی اعلام کرد: مخالف بازی در تختی تهران هستیم. این ورزشگاه دو هزار صندلی دارد اما تابع نظر سازمان لیگ هستیم و هر جایی که آنها اعلام کنند بازی می‌کنیم. تامین امنیت تیم و هواداران برای ما هم است اما برای بازی با سا‌یپا در تختی مشکلی نداریم.

وی درباره وضعیت محل تمرین پرسپولیس گفت: ورزشگاه درفشی‌فر زیر ساخت نامناسبی دارد و قابل تمرین نیست. بر این اساس اواخر مرداد ماه زیر کشت می‌رودو 5-4 طول میکشد تا تعیین شود طبق توافقات صورت گرفته بین مدیران عامل سرخابی  و رئیس شرکت توسعه و تجهیز زمین شماره 2 به طور مساوی  دراختیار این دو تیم قرار گرفت و مقرر شد تیم پرسپولیس در روزهای فرد و استقلال روزهای زوج در این زمین تمرین کنند.

وی درباره اینکه کنعانی‌زادگان به تیم پرسپولیس برمی‌گردد یا نه بیان کرد: این موضوع به نظر بر‌انکو بستگی دارد هرچند که لیست پرسپولیس پر شده و جایی برای این باز‌یکن نداریم اما به دنبال احقاق حقما‌ن هستیم.

خمار‌لو درباره وضعیت شکایت از رامین ر‌ضائیان بیان کرد: این باز‌یکن یک سال با پرسپولیس قرارداد داشت. اما بدون رضایت باشگاه به تیم ترکیه‌آی پیوست. فدراسیون فوتبال هم هنوز ITC این بازیکن را صادر نکرده و واحد حقوقی باشگاه هم این موضوع را پیگیری می‌کند. به هرحال ما به دنبال  احقاق حق باشگاه هستیم.

وی در پایان درباره وضعیت گو‌لچ خاطرنشان کرد: مبلغ فسخ قرارداد این باز‌یکن با باشگاه سابقش آماده است اما باشگاه سابق گو‌لچ یک شماره حساب شخصی داده است که ما نمی‌توانیم به این حساب شخصی پول واریز کنیم چرا که در آینده به مشکل خواهیم خورد. به هر حال مشکل کارت بازی این باز‌یکن هم به زودی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، خمارلو ، سجادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار