رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدام مشکوک و تامل برانگیز در خصوص املاک شهرداری سیاسی و انتخاباتی است.

بحث املاک نجومی شهرداری انتخاباتی است/مردم را بدبین نکنیدپرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برخی از شایعات مبنی بر املاک میلیونی شهرداری تهران اظهار داشت: طبیعتا نمایندگان مردم در شورا و مجلس وظیفه دارند که حقوق ملت را از دولت ها و دستگاه‌ها مطالبه کنند.
 
وی افزود: باید از حقوق ملت دفاع شود تا جلوی چپاول حقوق ملت توسط صاحبان قدرت گرفته شود.   
 
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه هر تخلفی در هر مرجعی صورت گیرد نمایندگان وظیفه دارند در مقابل چپاولگران و غارتگران اقدامات اساسی انجام دهند، گفت: در حال حاضر نگرانی‌هایی بابت موضوع املاک شهرداری تهران به وجود آمده، به همین دلیل احساس می شود کسانی که امروز اموال بیت المال را تحت عنوان حقوقهای نجومی غارت کرده‌اند، می‌خواهند پشت همین موضوع دروغهای نجومی خود را پنهان کنند.
 
سروری اضافه کرد: عده‌ای نباید با حاشیه سازی اجازه پرداختن به این غده سرطانی را که در داخل مدیریت کشور به وجود آمده را بدهند.
 
وی با بیان اینکه اگر در شهرداری تهران در واگذاری مسکن تخلفی صورت گرفته باشد باید با قدرت پیگیری شود، تصریح کرد: آنچه امروزه شاهد آن هستیم این است که در حال حاضر یک جریان سیاسی به دنبال محو کردن و پیگیری حقوق‌های نجومی است، به همین دلیل احساس می‌شود که داستان املاک شهرداری آدرس غلط است که توسط شبکه‌های هوچی‌گر زنجیره‌ای به وجود آمده است.
 
 رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: به جای اینکه به یک موضوع ملی به صورت منطقی پرداخته شود، موضوع ملی را در حد یک موضوع جنایی پایین آورده تا مسئله را مشابه درگیری جنایی تنزل دهند.
 
وی ادامه داد: کسانی که مورد هجوم وحشیانه چپاولگران قرار گرفتند همان کسانی هستند که پیوسته در کارنامه خود جز خدمت و مطالبه‌گری حقوق ملت چیزی ندارند، در حالیکه امروزه به یک دفعه در تیررس موضوعات غیر واقعی قرار گرفته و در برداشت‌های چند ده میلیونی و واگذاری متهم می‌شوند.
 
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه این افراد اعلام کردند که ما در موضوع املاک نه بهره بردار و نه خریدار بوده‌ایم، گفت: این افراد هیچگونه ارتباطی با موضوع مطرح شده ندارند و همه اسناد و مدارک خود را هم در خصوص این موضوع روی سایت گذاشته‌اند.
 
سروری با بیان اینکه این فرد درحالی امروز به برداشت‌های سنگین محکوم می شود که در خانه سازمانی شهرداری نشسته و همه اسناد خود را هم در خصوص این موضوع نشان داده است.
 
وی با تاکید بر اینکه هیچ گونه خرید و واگذاری در خصوص املاک شهرداری صورت نگرفته است، تصریح کرد: این مطلب از بیخ و بن صحت ندارد.
 
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمیدانم چگونه امروز مدال آوران المپیک 2008 در لیست دارندگان املاک نجومی قرار می‌گیرند؟
 
سروری تاکید کرد: بدون تردید مطرح کردن این موضوعات تنها از بین بردن اعتماد عمومی و همچنین مخدوش و نابود کردن اعتماد مردم به نظام و مسئولان نظام است.
 
وی اضافه کرد: درحالی عده ای ارزش‌های نظام را تخریب می‌کنند که موضوعات مطرح شده منافع کشور را مناقشات حزبی و گروهی معامله می‌کنند.
 
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در حالی یک میلیون متر مکعب واگذاری در یک اقدام غیر قانونی به افراد خاص مطرح می شود که این زمین‌ها به 103 تعاونی داده شده است.
 
سروری اضافه کرد: امروزه تعاونی قوه قضائیه با مساحت بیش از 5000 متر مکعب کارمندان خود را تحت پوشش قرار داده و باعث شده 32 هزار نفر از قبل این تعاونی صاحب خانه شوند در حالیکه این اقدام جز املاک نجومی محسوب نمی‌شود.
 
وی تاکید کرد: نمیدانم چگونه عده‌ای با یک حمله وحشیانه به اعتماد مردم لطمه می‌زنند و یک مسیر قانونی را که بر اساس قانون مشخص شده با بداخلاقی از بین برده و ظرفیت‌های ملی را نابود می‌کنند.
 
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه از بین بردن اعتماد مردم تنها گذاشتن نظام در روزهای سخت است، گفت: این موضوعات در همه دستگاهها در حال پیگیری بوده، چرا که نمی‌خواهیم مردم فکر کنند در همه دستگاهها مسئولان دنبال چاپیدن حقوق آنها هستند.
 
سروری افزود: بدون تردید این اقدام مشکوک و تامل برانگیز سیاسی و انتخاباتی بوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار