عضو شورای شهر تهران در مورد خبر واگذاری مسکن در زمان عضویت در شواری شهر تهران، گفت: من سالها کارمند شهرداری بودم و این واگذاری مربوط به آن زمان است.

مسکن شهرداری را  در زمان کارمندی دریافت کردم/ از رسانه‌های بی اخلاق شکایت می‌کنممحسن پیرهادی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به درج خبر واگذاری مسکنی در خیابان پاسداران به مبلغ یک میلیارد و 124 میلیون تومان به او، گفت: در آستانه انتخابات می توان انتظار این بی اخلاقی ها و تهمت ها را داشت، اما من بیش از آنکه از این اتهامات، تعجب کنم، از فضای حاکم بر برخی رسانه ها که اتفاقا خود را مدعی استقلال و آزادی اندیشه می دانند، متاسفم.

وی با بیان اینکه ناچارم به دلیل جلوگیری از ادامه اینگونه تهمت ها و بی اخلاقی ها از رسانه منتشرکننده خبر، شکایت کنم، افزود: بنده بیش از 14 سال است که در جایگاه های مختلف مدیریت شهری، توفیق خدمت داشته و دارم. مدیر در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، معاون شهردار مناطق هفت و سه، مسئول سازمان بسیج شهرداری و هم اکنون، به عنوان نماینده مردم در شورای شهر تهران به خدمت و فعالیت مشغولم.

پیرهادی ادامه داد: به رویه جاری سایر کارکنان شهرداری، ماه ها قبل از عضویت در شورای شهر، بنده هم در تعاونی مسکن ثبت نام کردم، هرچند بر خلاف آنچه گفته شده تعاونی مسکن ما نه تخفیف 50 درصدی داشت و نه اقساط 60 ماهه.

وی ادامه داد: در دیگر تعاونی ها عضو شدیم و این عضویت و واریزی حق عضویت و پرداخت وجه مسکن، قبل از رفتن به شورای شهر تهران بود و مربوط به ماه ها قبل از ورود به شورا بود ، بنده در ابتدا 540 میلیون تومان به مدت 3 سال در تعاونی سپرده کردم و سپس با تخفبف 15 درصدی مالک ملک مذکور شدم.

پیر هادی ادامه داد: در زمانی که عضو شورای شهر بوده ام از هیچ تسهیلاتی استفاده نکرده ام حتی برخی اعضا در اداره یا شرکت دولتی  مشغولند و حقوق می گیرند اما بنده با توجه به مسئولیتم در سازمان بسیج شهرداری، حدود 4 سال است هیچ حقوق و مزایایی نگرفته ام و به صورت داوطلبانه کار کرده ام.

وی تأکید کرد: حاضرم تمام تسهیلات و امکانات دریافتی خود بعد از عضویت در شورای شهر را به مدعیان، اعطا کنم.

وی گفت: البته پیش از این هم، بعد از انتخاب شهردار، علیه اینجانب، بداخلاقی ها از جانب یک رسانه دیگر انجام شد که توسط دادگاه حکم محکومیت آن رسانه صادر شد و حتی مستحق تخفیف هم دانسته نشد.

پیرهادی در پایان افزود: توصیه من به اینگونه رسانه ها آن است که آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
بنده و خانمم با مدرک فوق لیسانس 17 و 13 سال سابقه کار دولتی داریم ولی یه آپارتمان قسطی طبقه 4 بدون آسانسور را نمی تونیم تبدیل به آسانسوردار با همان متراژ کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
بایدباسندحرف بزنه ووزارتخونه یا نهادمربوطه تاییدکنه -مثلا اگرمیگه یک خونه داره -اداره ثبت اسنادتاییدکنه که ایشون باخانواده وفک وفامیل ووابستگانش همه یکی یکی خونه دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
اگه اختلاس کننده ها در ملاعام مجازات قضایی می شدنددیگه خبر اختلاس نمی شنیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
بنده کارمند شهرداری هستم .

صاحبخونه گفتن امسال باید تخلیه کنم وبعد از دوماه نتونستم جایی پیدا کنم با حقوق ماهی 2 میلیون و خورده ای که نصفش هم برای قسط و قرض هام برای پول پیش خونه برداشت میشه چطور میتونم خونه بگیرم در حالی که اجاره یک واحدآپارتمان تو تهران حداقل یک میلیون تومن شده و صاحبخونه ها فقط اجاره میخوان !!!
برادر عزیزم که با رای امسال بدنده در شورا صاحب صندلی شدید حتما تاحالا صاحبخونه زنگ نزده خونتون از خجالت خودتونو قایم کنید و پیش زن و بچه شرمنده بشید اما من شدم .شما چطور پس انداز کردید که تو 14 سال خدمت تونستید 540 میلیون تومن داشته باشید یعنی سالی تقریبا 38 میلیون پس انداز کنید. اما من تو 8 سال سالم کار کردن فقط 25 میلیون تومن پول پیش خونه اونم با وام دارم !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
همشون داوطلبانه کار میکنن ، یک ریال هم دریافت نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
جون من شماها دیگه ازآخرت صحبت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
بنده 20ساله کارمند م ولی هنوز مستاجرم ولی این آقا با 14 سال کارمندی 540میلیون سرمایه جمع کرده و در نهایت با تخفیف خون 1200000000یک میلیاردو دویست میلیونی خریده و جالب دم از آخرت و حساب کتاب هم میزنه و ادعای بسیجی بودن هم داره واقعا شهدا شرمنده ایم که اینقدر غارتگر بیت المال داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
دیوار حاشا بلنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
تمام بودجه شهرداری صرف پرداخت حقوق و پاداش و اضافه کاری و خرید خانه برای کارمندانش میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
آقا اجازه! اون 540میلیون از کجا اومد؟چون با حقوق دومیلیونی هم اگه آدم نخوره و نپوشه و نگرده وکلاً همش را پس اندازکنه، 270ماه طول میکشه که 540میلیون را پس انداز کنه!! که میشه بیش از 22سال! اونوقت ایشون چندسال کارمیکنن؟کلاً مدیرند دیگه، چه میشه کرد!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
اخ چه ادم منصفی دلم سوخت براش بیچاره کمک نمیخواد...بابا کل اعضا شهرداری رو چک کنید به خدا ببینید چه خبره...دیگه بقیش هم از ادب به دور هستش فقط اگه قیامتی باشه و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
آقای شورا میدونید540 میلیون آرزوی چقدر جوونه .پرایدم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
سلام 14 سال خدمت 3 سال سپرده 540 میلیون تومانی مسکن 1200 میلیون تومانی با 15 درصد تخفیف هیچ تسهیلاتی استفاده نکرده ام میزان دریافتی حقوق نامعلوم در پست های مختلف خیر است ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
ایشون فرمودن 540 میلیون در مدت 3 سال در تعاونی سپرده کردن.یعنی سالی 180 میلیون.خوب لطفا خیلی شفاف بگید در سالهای قبل از 92که دوره فعلی شورا شروع شده چقدر درامد درسال داشتین که این مبلغ رو تونستین سپرده کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
چطور کارمندی هستی که اینقدر حقوق داری؟
سپرده میکنی میلیونی ...
Germany
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
آقای عزیز
یکی از دوستان بنده نیز 15 سال است که با مدرک کارشناسی ارشد در یک سازمان دولتی (
ارتش ) شاغل است ولی هنوز 40 میلیون هم ندارد تا برسد به اینکه 540 میلیون جایی سپرده کند (با چه حقوقی در عرض ده سال (گفتید سه سال سپرده گذاری کردید) 540 میلیون پس انداز کردید) لطفا شفاف صحبت کنید از مردم پنهان کنی از درگاه خداوند قابل پنهان نیست بنده بعنوان یک عضو این جامعه اگر کوچکترین ناحقی شده باشد راضی نیستم و منتظرم تا خداوند بزرگ خودش حق ضعفا و بیت المال را از مدعیان حق بستاند.
آقا تازه شاکی هم هست خدا بخیر کند عاقبتمون رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۵
شهدا شرمنده ایم
آخرین اخبار