فرماندار تویسرکان از بهره برداری 44 پروژه با اعتبار 47 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی 44 پروژه عمرانی در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حبیب مومیوند با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای اطلا‌ع‌رسانی خدمات دولت به مردم است افزود: امسال 44 پروژه با اعتبار 47 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه آغاز ساخت پروژه تصفیه‌خانه تویسرکان به روش بی.او.تی خواهد بود ادامه داد: احداث این پروژه با 30 میلیارد تومان اعتبار توسط بخش خصوصی انجام می شود.

فرماندار تویسرکان با اشاره به گازرسانی به سه روستا در هفته دولت، اظهار داشت: پارسال  با وجود کمبود اعتبارات 12 روستا گازرسانی شده است، تنها گازرسانی به یک روستای پنج خانواری تویسرکان باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه  آسفالت راه‌های روستایی تویسرکان با آسفالت راه روستای قلی‌لاله علیا با 12 خانوار تمام می‌شودخاطر نشان کرد: معابر 12 روستای تویسرکان در پنج ماهه امسال در قالب طرح بهسازی آسفالت شدند.

مومیوند تصریح کرد:عملیات اجرایی کمربندی تویسرکان در حال اجرا است  و انجام این طرح در کاهش ترافیک شهر دارای اهمیت ویژه ای است.

وی با اشاره به بازدید از پروژه‌های تدبیر دارو هگمتان و آمادگی این دو پروژه تولید دارو در تویسرکان برای بهره‌برداری گفت: 300 نفر با فعالیت این دو پروژه داروسازی مشغول به کار می‌شوند،

فرماندار تویسرکان با اشاره به اسه طرح از سوی سازمان اتکا اشاره کرد وادامه داد:  تحقیقات و تولید نهال گردو، احداث فروشگاه سطح ممتاز اتکا و در بخش مبل و منبت تویسرکان سازمان اتکا فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.