هنرمندان گروه نمایشی «سیاه و سپید» ملایر در دهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران خوش درخشیدند.

درخشش هنرمندان ملایری در جشنواره تئاتر ارسبارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  دهمین دوره جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران در حالی از ٣١ مردادماه و به میزبانی شهر "اهر" آذربایجان شرقی برگزار شد که گروه نمایشی «سیاه و سپید» به سرپرستی «مهدی حبیبی» در آن خوش درخشید.

این دوره از جشنواره با حضور دوازده گروه صحنه‌ای و ١٠ گروه خیابانی از کشور برگزار شد که گروه «سپید و سیاه» نیز با نمایش صحنه‌ای «درد دل‌هایی از یک مستاجر» در آن حضور یافت.

گروه نمایشی ما موفق به کسب تندیس و رتبه اول بازیگری مرد توسط «میلاد زنگنه» و رتبه دوم بازیگری زن نیز توسط «نرگس خاک‌کار» شد.

داوران این جشنواره آقایان اردشیر صالح‌پور، علی پویان و بابک نهرین بودند، «درد دلهایی از یک مستاجر» با بازی نمایش نرگس خاک‎کار، میلاد زنگنه و محمد بلوردی با همراهی عوامل گروه از جمله حامد زنگنه و مهدی جعفر پور و آرمان اکبری عوامل به روی صحنه رفت.
 
این جشنواره چهارمین سال پیاپی است که به صورت سراسری و به یاد زلزله‎زدگان شهرستان اهر و ورزقان برگزار می‎شود،  گروه سپید و سیاه نیز برای چهارمین سال پیاپی در این جشنواره شرکت کرده که همچون دوره‎های قبلی خوش درخشید.

جشنواره تئاتر کوتاه سختی‎های خاص خود را دارد و افرادی که در این جشنواره شرکت می‎کنند ١٥ دقیقه فرصت دارند تا مفهوم کلی نمایش خود را برای مخاطب بیان کنند که همین موضوع کار را برای نویسنده و کارگردان سخت‎تر می‎کند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.