مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه بر تلاش در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدی رونمایی از 15عنوان کتاب مرتبط با دفاع مقدس و افتتاح دو یادمان در استان کرمانشاه را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان عنوان کرد و افزود: برای گرامیداشت این هفته 18 برنامه کلی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ مرادعلی گفت:تبیین نقش بصیرت، مقاومت، وحدت و همگرایی بین اقوام، ادیان، مذاهب و اقشار مختلف جامعه در برابر استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و ایادی منطقه‌ای آنها را از مهمترین راهبردهای برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال در استان کرمانشاه برشمرد.

محمدی نهادینه سازی روحیه ولایت‌مداری، ایثار و شهادت با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی را از دیگر راهبردهای برنامه‌های دفاع مقدس در استان کرمانشاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال بتواند نقش مهمی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان داشته باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه تبیین نقش اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس و تداوم آن به عنوان الگوی راهبردی در زمان حال و آینده کشور را از دیگرراهبرهای برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس امسال در استان کرمانشاه عنوان کرد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، تلاش ، نشر ، ارزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.