"نفت‌گاز" به قیمت تعادلی به مرزنشینان عرضه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: شرکت پخش در راستای صرفه جویی، بهینه سازی و صیانت از نفت که سرمایه‌ای ملی است وظیفه دارد

سید رمضان هاشمی گفت: در همین راستا وزیر نفت تاکید کردند که تا پایان سال آینده تمام روستاهای بالای 20 خانوار استان باید گازرسانی شوند.

وی گفت:همچنین تمام صنایعی که امکان استفاده از گاز دارند باید گازرسانی شوند تا زمینه برای افزایش صادرات نفت فراهم شود.

وی گفت: این امر خواه ناخواه موجب می‌شود که ما قاچاق فرآورده‌های نفتی را داشته باشیم و بر همین اساس در طرح جدید نفت کش‌های عراقی که به عراق می‌روند باک آنها بصورت فول باک به قیمت لیتری 1100 تومان محاسبه می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین خرده فروشی نفت گاز را در مناطق مرزی دایر کرده‌ایم تا کامیون‌های عراقی بتوانند در محل مرز، نفت گاز را به نرخ تعادلی بخرند.

وی با اشاره به صادرات نفت گاز به جنوب عراق از طریق مرز خسروی گفت: در این پروسه چهار ماهه 53 میلیون و 261 هزار کیلوگرم نفت گاز صادر شد که در حال حاضر این صادرات متوقف شده است.

هاشمی از طرح فروش نفت گاز به مرزنشینان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: به مرزنشینانی که تا شعاع 20 کیلومتری مرز ساکن هستند نفت گاز به نرخ تعادلی فروخته شده و این افراد می‌توانند این نفت گاز را به عراق برده و بفروشند و کسب درآمد کنند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، عرضه ، قیمت ، تعادلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.