رئيس مركز آموزشي علمي كاربردي صنايع دستي و گردشگري ارومیه از آغاز ثبت نام مركز آموزشی صنایع دستی و گردشگری استان برای نیمسال جدید تحصیلی شهر ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بهروز خان محمدي: اين مركز آموزشي همچون سنوات قبل براي نيمسال جديد در رشته هاي مختلف حوزه صنايع دستي و گردشگري و در مقاطع كارداني و كارشناسي اقدام به جذب دانشجو نموده است.

وي با بيان شرايط و تسهيلات ويژه تحصيل در اين مركز افزود: ثبت نام و تحصيل در اين مركز با شرايط ويژه اي از قبيل: ميزان شهريه پائين، قسط بندي شهريه و ارائه مدرك معتبر مورد تاييد وزارت علوم برخور دار است.

خان محمدي به رشته هاي تحصيلي اشاره كرد و گفت: در فصل جديد و در مقطع كارشناسي براي رشته هاي مديريت گردشگري، هتلداري، گرافيك ( در سه گرايش) و موسيقي ( با گرايش ساز ايراني) پذيرش دانشجو داريم و در مقطع كارداني نيز رشته هاي امورفرهنگي، طراحي لباس، هنرهاي تجسمي،‌معماري،‌موسيقی ( ساز ايراني) ،مديريت هتلداري و مديريت گردشگري پذيرش و ثبت نام خواهيم داشت.

خاطرنشان مي سازد علاقمندان به ثبت نام و تحصيل در رشته هاي فوق مي توانند به سايت رسمي سازمان آموزش كشور به آدرس: www.sanjesh.org مراجعه كنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.