با اجرای طرح گرمسیری شهرستان سرپل ذهاب متحول می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: با اجرای طرح عظیم گرمسیری شهرستان سرپل ذهاب در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعتی و اقتصادی متحول می شود.
 رضا رحیمی که به مناسبت هفته دولت در شهرستان سرپل ذهاب  حضور یافته بود گفت: در این سفر کاری 16 پروژه با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 600 میلیون تومان در حوزه های مختلف تولیدی، عمران روستایی و عمران شهری به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید و یا کلنگ زنی شدند.
معاون استاندار افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته پروژه های عمرانی کلنگ زنی شده طی امسال و یا حداکثر در سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.
رحیمی افزود: شهرستان سرپل زهاب از پتانسیل ها و استعدادهای بسیار خوبی در حوزه های مختلف کشاورزی، گردشگری و اقتصادی برخوردار است و با اجرای پروژه عظیم گرمسیری این منطقه متحول می شود.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: با اجرای این سامانه طی دو تا سه سال آینده، منابع آبی مورد نیاز برای اجرای طرح های بزرگ کشاورزی، صنعتی و اقتصادی تأمین می شود و شاهد رونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال جوانان جویای کار در منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.