مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گفت : وظیفه ذاتی و ماموریت مهم دفتر امور زنان و خانواده استانداری در حوزه زنان و خانواده بحث تحکیم بنیان خانواده هست.

نشست خبری مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرشته سلجوقی در نشستی خبری با اصحاب رسانه،افزود:در زمینه پیشگیری از طلاق و افزایش ازدواج اقدامات موثری انجام داده ایم که نتایج آن مثبت و محرز هست.

وی ادامه داد:در بحث افزایش جمعیت با تکیه بر سلامت مادران و کودکان برنامه هایی را اجرا کرده ایم که همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با بیان اینکه پیشگیری مقدمه درمان هست از اقدامات موثر این دفتر در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد.

فرشته سلجوقی ضمن مفید خواندن اقدامات مختلفی که در سرفصل هایی متفاوت از سوی دفتر امور زنان و خانواده استان خراسان رضوی به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی انجام شده است افزود:از آنجایی که بسیاری از آسیب های اجتماعی در حوزه زنان و خانواده به مسائل عدم تامین معاش برمی گردد در زمینه اشتغال ، کارآفرینی بانوان و همچنین اشتغال و حمایت از بانوانی که به عنوان کارآفرین در حاشیه شهرها و روستاها و مناطق کم برخوردار هستند حمایت هایی انجام شده است تا بتوانند مشاغل خرد و کسب و کار های خانگی خود را رونق ببخشند و یا ایجاد بکنند.

وی با بیان اینکه در زمینه تعمیق باورهای دینی نیز اقداماتی انجام شده است ،از ایجاد کارگروه هایی به منظور اعزام مبلغان دینی به برخی از نقاط خبر استان داد.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: دوره هایی نیز به منظور افزایش باورها و اعتقادات مذهبی در بین بانوان خراسانی به عنوان همسر، مادر، دختر و شهروند قانون مدار برگزار شده است.

انتهای پیام// ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.