مدیر دارالقرآن ریحانه‌الرسول(س) اداره آموزش و پرورش شوشتراز برگزاری دوره‌های تخصصی حفظ قرآن کریم در این دارالقرآن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مریم انصاری‌تبار، با اشاره به پیشرفت حفاظ در این دوره‌ها گفت: در یکی از دوره‌های حفظ قرآن کریم که در مهرماه سال گذشته در دارالقرآن اجرا شده است و هم‌اکنون نیز ادامه دارد، قرآن‌آموزان حفظ جزء هشتم قرآن کریم را به پایان رسانده و وارد حفظ جزء نهم قرآن کریم شده‌اند.

انصاری‌تبار با بیان اینکه در دوره دیگر قرآن‌آموزان موفق به حفظ ۲۵ جزء از قرآن کریم شده‌اند، افزود: امیدوار هستیم که در پایان سال جاری این قرآن‌آموزان موفق به حفظ کل قرآن کریم شوند.

مدیر دارالقرآن ریحانه الرسول(س) شوشتر با اظهار به اینکه دوره‌های قرآنی این دارالقرآن ویژه دختران ۴ سال به بالا است، افزود: ۷۰ قرآن‌آموز در دوره‌های قرآنی این مؤسسه در حال فراگیری رشته‌های مختلف قرآنی هستند.

وی هدف از برگزاری این دوره‌ها را انس با قرآن و آموزش تفسیر به همراه حفظ قرآن عنوان کرد و گفت: در پایان هر دوره و پس از کسب امتیاز آزمون پایانی، گواهی‌نامه پایان دوره از سوی وزارت آموزش و پرورش به قرآن‌آموزان اعطا خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ مریم انصاری‌تبار حافظ و مدرس دوره حفظ تخصصی قرآن کریم در دارالقرآن ریحانه‌الرسول(س) است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.